Mut eiksois paljo söpömpää jos kakarainen ois löytyny sieltä kaalinlehden alta :heart:Missäs tynnyrissä sää oot kasvanu, etkö oo koskaan kuullu neitseellisestä sikiämisestä? :saint: (nimensä veroinen hymil muuten)
Mut eiksois paljo söpömpää jos kakarainen ois löytyny sieltä kaalinlehden alta :heart:Missäs tynnyrissä sää oot kasvanu, etkö oo koskaan kuullu neitseellisestä sikiämisestä? :saint: (nimensä veroinen hymil muuten)
no mulle välähtää heti mieleen paljonkin syitä joista yksi on se että siunatussa tilassa oleva nainen on niiiiin säteileväHmh miks se tämmöstä ees tahtois... eiku se kesä.. on kuumakin :saint:
Mones kausi menossa? Mulle on kans kertyny pari boksia tuonne, kun vaan sais joskus katottua...Me oltiin pp.n kanssa reilun tunnin verran ulkoilemassa aamupäivästä, ja nyt sain sen ruuan jälkeen hyvillä mielin päikkäreille ja väsäilen itelleni pastasalaattia L-koodi on niiin hyvä etten kestä!
Sä et oo mua nähny sittenno mulle välähtää heti mieleen paljonkin syitä joista yksi on se että siunatussa tilassa oleva nainen on niiiiin säteilevä
Sä et oo mua nähny sitten
Säteilee se uraanikin. vaikka on vaarallistaSä et oo mua nähny sitten
Kolmas kausi, nelosen pitäis tulla tällä viikolla postissaMones kausi menossa? Mulle on kans kertyny pari boksia tuonne, kun vaan sais joskus katottua...
Mulla on lihapullataikina odottamassa paistamista, pitäs vaan irrota tästä sohvasta
et kai vaan yritä tässä jotain "kukkii se perunakin" analogiaa :stick:Säteilee se uraanikin. vaikka on vaarallista
En toki, muistutin vaan sua että siunattu tila voi sisältää säteilyn lisäksi myös kevyttä salamointia. Tai näin olen kuullut.et kai vaan yritä tässä jotain "kukkii se perunakin" analogiaa :stick:
unohda toi kevyt sana ni oot ihan oikeassa :saint:En toki, muistutin vaan sua että siunattu tila voi sisältää säteilyn lisäksi myös kevyttä salamointia. Tai näin olen kuullut.
Palstatohtorikolleegio suosittelee päiväunia :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28598891:Pitäis siivota,mut ei jaksa. Pyykit kunhan saan kuivamaan niin taidan mennä pikku-ukon kanssa päikkäreille.
Viimme yö oli taas niin typerä. Tyhmiä unia ja vielä typerämpiä asioita sitten tuli tarkastettua herättyäni sen sata kertaa.
Kaunis :heart:Kolme viikkoa vanha kuva... Hieman torkkuva naisihminen...
Nappisilmä :heart:Kolme viikkoa vanha kuva... Hieman torkkuva naisihminen...
No ei sun turvassakaan mitn vikaa oo :kiss::ashamed:
Ruippaturpa oli oma mielipide ....
No ilmeisesti eiolin taas oikeassa, uraani kalpenee metukan säteilyssä
ja se pikku salamointi, sehän vaan kiihottaa
mut jos tehdään keinohedelmöitys, ei siinä seksiä tarvitaKaalimaaltako se PP löyty?
tai haikara tuonutMut eiksois paljo söpömpää jos kakarainen ois löytyny sieltä kaalinlehden alta :heart:
todellakinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28598948:Kaunis :heart:
mulla pyykit ulkona ja siivoilin/järjestelin kaappejaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28598891:Pitäis siivota,mut ei jaksa. Pyykit kunhan saan kuivamaan niin taidan mennä pikku-ukon kanssa päikkäreille.
Viimme yö oli taas niin typerä. Tyhmiä unia ja vielä typerämpiä asioita sitten tuli tarkastettua herättyäni sen sata kertaa.
Tää kans :heart:tai haikara tuonut
synnytyshän on kivaa sillon kun kaikki menee hyvin ja koko "toimitukseen" menee puolisen tuntiaTää kans :heart:
paljon söpömpää ku synnytys, imo :snotty: