The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me oltiin pp.n kanssa reilun tunnin verran ulkoilemassa aamupäivästä, ja nyt sain sen ruuan jälkeen hyvillä mielin päikkäreille ja väsäilen itelleni pastasalaattia :p L-koodi on niiin hyvä etten kestä!
Mones kausi menossa? Mulle on kans kertyny pari boksia tuonne, kun vaan sais joskus katottua...

Mulla on lihapullataikina odottamassa paistamista, pitäs vaan irrota tästä sohvasta :D

kahvikirahvi
Mones kausi menossa? Mulle on kans kertyny pari boksia tuonne, kun vaan sais joskus katottua...

Mulla on lihapullataikina odottamassa paistamista, pitäs vaan irrota tästä sohvasta :D
Kolmas kausi, nelosen pitäis tulla tällä viikolla postissa :p

Vähänkö muuten oli kiva olla pihalla, tehtiin pp.n kanssa vaahteranlehtineniä ja puhalleltiin puhalluskukkia. Ihanaa kun saa jakaa omia mukavia lapsuudenmuistoja omalle lapselle, josko sillekin jäis hyvät muistot noista leikeistä :) Mutta nyt ruuan ja ohjelman pariin ->

• Tykkää
Reactions: Mythago
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28598891:
Pitäis siivota,mut ei jaksa. Pyykit kunhan saan kuivamaan niin taidan mennä pikku-ukon kanssa päikkäreille.
Viimme yö oli taas niin typerä. Tyhmiä unia ja vielä typerämpiä asioita sitten tuli tarkastettua herättyäni sen sata kertaa.
Palstatohtorikolleegio suosittelee päiväunia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28598891:
Pitäis siivota,mut ei jaksa. Pyykit kunhan saan kuivamaan niin taidan mennä pikku-ukon kanssa päikkäreille.
Viimme yö oli taas niin typerä. Tyhmiä unia ja vielä typerämpiä asioita sitten tuli tarkastettua herättyäni sen sata kertaa.
mulla pyykit ulkona ja siivoilin/järjestelin kaappeja :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä