mä ajattelin sen golf bagiks...Se on puolitoistamerinen vissiin jonkinsorttinen säilytys/kuljetusboksi, jonka opettaja käski maalata tupakan näköseksi.
mä ajattelin sen golf bagiks...Se on puolitoistamerinen vissiin jonkinsorttinen säilytys/kuljetusboksi, jonka opettaja käski maalata tupakan näköseksi.
Tekstitkö hukassa?Kyllä se sieltä tuli, en oo vielä joutanu tuijottelemaan ja himpun verran hämää tekstittömyys. Kuunteleminen on vaikeeta kun tää jälkeläinen ei montaa sekuntia kerralla hiljaa ruukaa viihtyä
The media player, movie player, YouTube player, video player, AVCHD player, divx player, free player - BS.Player.comTekstitkö hukassa?
Kerrotko minkä merkkisiä torrentseja (vai mistä sää ne imasit) niin voin ettii sulle tekstit, jos sattus oleen.
Tai voit itekki ettiä Tekstitykset Subsearch.org
Kauniita unia ja hattaran kuvia:kiss:dippadai ja nukkumaan pitäs lähteä....josko se nukkukaveri ois jo lusikkavalmiudessa:snotty: mikäli sikäli sinne enää mahtuu....
öitäpöitä vaan kaikille:kiss:
Niin, Tsuferaffi niitä tekstejä oli vailla. Totta, tämä sun vaihtoehto on hyvä.The media player, movie player, YouTube player, video player, AVCHD player, divx player, free player - BS.Player.com
Asenna tuo elokuvien katseluohjelma koneelle millä katot netistä "löytyneitä" elokuvia, tuo ohjelma hakee suoraan tekstit netin kautta.
Noniin, ton minäkin haluan nähdä, hyvä kun muistutit!pitäis kanssa sammuttaa kohta kone ja katsoa hetki kauheaa kankkusta
mä en ole nähnyt sitä ekaa enkä tuota tokaakaan (sen olen tallentanut) ja on ollut puhetta jos menis katsoon sen kolmannenNoniin, ton minäkin haluan nähdä, hyvä kun muistutit!
"Hieno, mikä se on?" Vai Punanen tuossa tulipäässä (joka on muuten kansi) olis kyllä saanu olla vähän kirkkaamman punanen ja himpun verran oranssiin vivahtava, mutta hyvä siitä silti tuli.Wau! Ompa kertakaikkiaan erikoinen. Sussahan virtaa taitelijan veri ihan selkeesti!
Kaalimaaltako se PP löyty?Oh god. Mä en oo koskaan siis seksiä harrastanut, mutta kerran yks tyyppi raapi mun selkää joka oli täysin palanut. Voin sanoa että aiai, oioi.
The media player, movie player, YouTube player, video player, AVCHD player, divx player, free player - BS.Player.com
Asenna tuo elokuvien katseluohjelma koneelle millä katot netistä "löytyneitä" elokuvia, tuo ohjelma hakee suoraan tekstit netin kautta.
Sitä se puut.. kesä meinaa :saint:hyi sua Metis, oot taas aatellu perwosti :stick:
mun piti kuuklata mitä muuta se vois meinata
*etsii eitykkää nappia mutta ei löydä*Sitä se puut.. kesä meinaa :saint:
Hmh miks se tämmöstä ees tahtois... eiku se kesä.. on kuumakin :saint:*etsii eitykkää nappia mutta ei löydä*
höh, kuinkas se nyt silleesti
Missäs tynnyrissä sää oot kasvanu, etkö oo koskaan kuullu neitseellisestä sikiämisestä? :saint: (nimensä veroinen hymil muuten)Kaalimaaltako se PP löyty?