Aries 78
Jos lupaat pitää kynnet lyhyinäkannatta tulla vähän alemmas niin ei oo tota vaaraa
Jos lupaat pitää kynnet lyhyinäkannatta tulla vähän alemmas niin ei oo tota vaaraa
nih, sais hävetäRUUTIS:O
se on helppo luvata.Jos lupaat pitää kynnet lyhyinä
:O No menkää nyt sitten.mä taidan painua yöpuulle, tuleeks Aries lusikkaan?
mun ei tarvi pitää (ei ne kyllä kovin pitkätkään ole)Jos lupaat pitää kynnet lyhyinä
Ja vi*ut olluaa, taisi ollakin lispetti
joko muuten korkkasit?:O No menkää nyt sitten.
ai jaa :saint:Ja vi*ut ollu
jessus,nytkö mut on täysin kipattu lusikasta...en ois uskonut unikaverista:'(:O No menkää nyt sitten.
kokeile joskusmun ei tarvi pitää (ei ne kyllä kovin pitkätkään ole)
mutta en raavi
:saint:se on helppo luvata.
eikai kun se vaan silittelee mirriä:xmas: kerkee mitään panoja harrastella.Ja vi*ut ollu
Pari siemausta, tää on sellasta suhtkoht hyvää, parempaakin olen maistanu.joko muuten korkkasit?
mä ajattelin just tsihauttaa
Jep, here it is!Moii!
vai menee sun illat nykysin vain lepakoiden ja jätskin kanssa:xmas:
joko se sun tupakkityö juttu on valmis?
nääh, mitä suottakokeile joskus
Kyllä se sieltä tuli, en oo vielä joutanu tuijottelemaan ja himpun verran hämää tekstittömyys. Kuunteleminen on vaikeeta kun tää jälkeläinen ei montaa sekuntia kerralla hiljaa ruukaa viihtyäsaiksäsen GoT S3E1sen?
ajatella silti voieikai kun se vaan silittelee mirriä:xmas: kerkee mitään panoja harrastella.
trooppiset hedelmät on ihan hyvääPari siemausta, tää on sellasta suhtkoht hyvää, parempaakin olen maistanu.
Pullossa lukee Maxime Trijol. Liian hieno pullo sisältöön nähden joka tapauksessa
Ja mikä hele-vetti toi on?Jep, here it is!
joo,tsihistin viikonloppuna yhen mutta ei ollut mun makuun,liian sitruunainen ja pisti röyhyttää ihan kauheesti,pysyn siis siinä ananaksessatrooppiset hedelmät on ihan hyvää
voi siis toisetkin ostaa
jokos tinku maisto sitä lemon sodaa?
löökiJa mikä hele-vetti toi on?
Se on puolitoistamerinen vissiin jonkinsorttinen säilytys/kuljetusboksi, jonka opettaja käski maalata tupakan näköseksi.Ja mikä hele-vetti toi on?
en mäkään sitä yleensä juo kun pullon tai kaksijoo,tsihistin viikonloppuna yhen mutta ei ollut mun makuun,liian sitruunainen ja pisti röyhyttää ihan kauheesti,pysyn siis siinä ananaksessa
Oh god. Mä en oo koskaan siis seksiä harrastanut, mutta kerran yks tyyppi raapi mun selkää joka oli täysin palanut. Voin sanoa että aiai, oioi.Kesällä tuskallinen jos nainen raapii terävillä kynsillä koko selän ja kyljet, myöhemmin jos tulee aurinkoa otettua ja hikeä pintaan niin kirvelee aika kovin..
Wau! Ompa kertakaikkiaan erikoinen. Sussahan virtaa taitelijan veri ihan selkeesti!Se on puolitoistamerinen vissiin jonkinsorttinen säilytys/kuljetusboksi, jonka opettaja käski maalata tupakan näköseksi.