The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tätä nykyä taitaa ravintoloissakin olla jonkin verran juhannuksena ihmisiä

tyhjenee se täälläkin mutta ei voi mitään
onhan mulla toki lapset seurana :heart:

joku mökki olis kiva mutta harva varmaan vain juhannukseksi vuokraa ja hinnat on juhannuksena kuitenkin pilvissä
Aattona ainakin ravintolat kiinni,jussipäivänä auki. oonhan mä tuossa viime jussinakin ollu mökillä mutta kun tosiaan olis välillä kiva olla ja viettää juhannusta kavereiden kanssa mutta joo...niillä on ne omat porukat ja sukulaiset ym joiden kanssa hengailevat.Festaritkaan ei innosta mua ja maksaakin paljon. Joojoo,vali vali. sitten taas helpottaa kun juhannus ohi.

Aattona ainakin ravintolat kiinni,jussipäivänä auki. oonhan mä tuossa viime jussinakin ollu mökillä mutta kun tosiaan olis välillä kiva olla ja viettää juhannusta kavereiden kanssa mutta joo...niillä on ne omat porukat ja sukulaiset ym joiden kanssa hengailevat.Festaritkaan ei innosta mua ja maksaakin paljon. Joojoo,vali vali. sitten taas helpottaa kun juhannus ohi.
mäkin olen juhannuksen ihan yksin... lapset on isänsä kanssa saaristossa ja kaikki kaverit josain hornantuutissa.

ihan hanurista koko juhannus.

eiks sulla tinku oo sukulaisia, veljee siskoo serkkuu tms

No nii-i hyvin sä mua luet beibe:kiss:

Onhan näitä tullu kuunneltua kun rätkätalleilla joskus hengaillu.

Rammstein - Ich Will - YouTube

Tätä en oo kyl kuullu ennen ja öhm, ei tää nyt ihan niin hanurista ole.
Rammstein - Mein Teil Deluxe Edition HQ - YouTube Tää on mun jokseenki suosikki.

Rammstein - Keine Lust Deluxe Edition HQ - YouTube Tää kans uppoaa.

Rammstein - Mein Land - YouTube Tää ehkä vois mennä Lissulle :p

Rammstein - Ich tu dir weh (Official Video) HD - YouTube Tästä tyksin.

Rammstein - Pussy ucensored x-rated - YouTube Ja tää sit se K-18 versio.

• Tykkää
Reactions: Mythago
eiks sulla tinku oo sukulaisia, veljee siskoo serkkuu tms
Oohan mulla veli ja sen luona viime vuodet pyörinyt kaikki hippalot sinne ne mua aina säälikutsuukin:D ja jos eivät kutsu niin kyllä sinne saa mennä siltikin. oon vaan siellä viettänyt kaikki mahdolliset jutut paitsi viime joulun niin vähän ois vaihtelukin välillä kivaa mutta jos ei muuta niin voi kai sennekin mennä. ei mulla sitten muita täällä lähellä ole tai no vanhemmat joo mutta en mä niiden kanssa nyt rupee hengailee.

Oohan mulla veli ja sen luona viime vuodet pyörinyt kaikki hippalot sinne ne mua aina säälikutsuukin:D ja jos eivät kutsu niin kyllä sinne saa mennä siltikin. oon vaan siellä viettänyt kaikki mahdolliset jutut paitsi viime joulun niin vähän ois vaihtelukin välillä kivaa mutta jos ei muuta niin voi kai sennekin mennä. ei mulla sitten muita täällä lähellä ole tai no vanhemmat joo mutta en mä niiden kanssa nyt rupee hengailee.
no mikä vika vanhemmissa on? munkin sisko menee joka jeesuksen pyhiksi omiensa tykö ja en oo koskaan kuullu kenenkään sanovan että siinä olis jotain outoal

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28595860:
mäkin olen juhannuksen ihan yksin... lapset on isänsä kanssa saaristossa ja kaikki kaverit josain hornantuutissa.

ihan hanurista koko juhannus.
no niin on. ennen mä tykkäsin mutta nykysin en. ihan sama mikä juhannus tai joulu niin ihan yhtä kamalaa. mutta kyllä mä myönnän että kaikki tää on siksi näin kamalaa kun ei ole sitä kumppania siinä vieressä ja juu,ei se välttämättä sitä vaatisi mutta kun sitä niin toivoo siihen rinnalleen niin kaikki tälläset tuntuu niin tyhjältä ja turhalta,kun ei ole sitä jalkikasvuakaan joiden takia tekis juhlista juhlaa.

no niin on. ennen mä tykkäsin mutta nykysin en. ihan sama mikä juhannus tai joulu niin ihan yhtä kamalaa. mutta kyllä mä myönnän että kaikki tää on siksi näin kamalaa kun ei ole sitä kumppania siinä vieressä ja juu,ei se välttämättä sitä vaatisi mutta kun sitä niin toivoo siihen rinnalleen niin kaikki tälläset tuntuu niin tyhjältä ja turhalta,kun ei ole sitä jalkikasvuakaan joiden takia tekis juhlista juhlaa.
En ymmärrä yhtälöä, meillä loppu juhlat kun lapset tuli:LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä