ristus mikä kissa :lääh:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28595432:
ristus mikä kissa :lääh:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28595432:
No minä en tuputa itteeni kenenkään luo.Kyllähän mä kyselen mitä ne tekee jussina mutta eipä kukaan mitään kutsu tai tajua vihjeitä,suoraan tietty vois sanoa ja kysyä mutta ei se oo mun tyylistä. Eikä mun kaverit taida oikeen olla sellasia et niille voi itteensä tyrkkiä.Kuule ei muakaan kukaan oo tullu kotoa hakeen niinä juhannuksina kun en oo ollu töissä. Ihan on ite pitäny kysellä kavereilta et mitä meinaavat ja änkeä mukaan
No eipä sille sitten mahda mitään.No minä en tuputa itteeni kenenkään luo.Kyllähän mä kyselen mitä ne tekee jussina mutta eipä kukaan mitään kutsu tai tajua vihjeitä,suoraan tietty vois sanoa ja kysyä mutta ei se oo mun tyylistä. Eikä mun kaverit taida oikeen olla sellasia et niille voi itteensä tyrkkiä.
Ai kamala sentään, sitä hiton sakurumputusta, pthyiiiOstin lauantailipun Rock the Beach- festarille! Rammstein
no ei voi ei. en mä vaan osaa sanoa niille et en haluis olla yksin...oma vikahan se sitten on ja turha itkee asiaa mutta en mä halua näyttää niille miten pahalta tuntuu,ihan kun eivät ois saaneet kestää mun itkuja viime vuodet ihan tarpeeks.No eipä sille sitten mahda mitään.
Katteuksissas taijat puhua :stick: :stick:Ai kamala sentään, sitä hiton sakurumputusta, pthyiii
Mitäs jos yrittäisit tehdä elämässä sellaisia asioita mitkä ilostuttaa, innostaa, kiihdyttää ja viihdyttää. Hyppää vaikka laskuvarjolla tai käy ajamassa kartinkia, tai mikä susta nyt on kivaa.=)no ei voi ei. en mä vaan osaa sanoa niille et en haluis olla yksin...oma vikahan se sitten on ja turha itkee asiaa mutta en mä halua näyttää niille miten pahalta tuntuu,ihan kun eivät ois saaneet kestää mun itkuja viime vuodet ihan tarpeeks.
No en myönnä ainakaa=)Katteuksissas taijat puhua :stick: :stick:
U bastard! Mä tahoin kans, mutkunmutkun....Ostin lauantailipun Rock the Beach- festarille! Rammstein
Mä en nää sua mitenkään Rammsteinin kuuntelijana muruni :kiss: Mut toimii tietyis tilanteisNo en myönnä ainakaa=)
Laita joku hyvä piisi niiltä ni katotaan toimisko jo=)
Olen mä tehnytkin niitä innostavia...nyt vaan elämä taas potkinu päähän ja tuntuu taas vaihteeks ihan toivottomalta. kai se tästä taas joskus nousee...joskus.Mitäs jos yrittäisit tehdä elämässä sellaisia asioita mitkä ilostuttaa, innostaa, kiihdyttää ja viihdyttää. Hyppää vaikka laskuvarjolla tai käy ajamassa kartinkia, tai mikä susta nyt on kivaa.=)
Ei iske minuunkaan, Du hast (tai joku vastaava) on ainut kuunneltava ja sekin vaan siksi kun siihen liittyy teinimuistojaAi kamala sentään, sitä hiton sakurumputusta, pthyiii
No nii-i hyvin sä mua luet beibe:kiss:Mä en nää sua mitenkään Rammsteinin kuuntelijana muruni :kiss: Mut toimii tietyis tilanteis
uuh, bikerbabe........Onhan näitä tullu kuunneltua kun rätkätalleilla joskus hengaillu...
tätä nykyä taitaa ravintoloissakin olla jonkin verran juhannuksena ihmisiäno ei onnistu kun koko mesta tyhjenee ja hiljenee niin väkisinkin huomaa olevansa yksin ja ajattelee et muut on yhessä. Vedän sit varmaan pikkarikännit ja lähen baariin tosin eipä niissäkkään juhannuksena ketään ole.Terdelle ois kiva mennä mutta eihän ne auki jussina ole ja olis se nyt jotenki säälittävääkin.
Nää ei ollu mitkää tupperwaara hibbalotuuh, bikerbabe....
:x ei mun makuunMää laitoin just tummapaahtosta kahvia tulemaan ja kohta avaan konjakkipullon=)
:O mä en mahdu mun vaatehuoneeseen, se on niin täynnä tavaraa tarttis vissiin tehdä jotain.Taas jauhan samaa, mut arvatkaas miten oudolta näyttää vaatehuone johon mahtuu kävelemään normaalisti ja kääntymäänkin siel
Ei vaan, tuo tyhjä lattiatila :O en ees muistanu enää että se oli siellä
kis kis kisristus mikä kissa :lääh: