Palstan positiivisimmat!

• Viestiketjun aloittaja Positroni
  • Ensimmäinen viesti
Positroni
Ketkä tällä palstalla ovat mielestäsi positiivisimpia ihmisiä? Sellaisia joiden elämänasennetta arvostatte ja joiden jutuista yleensä tulee hyvä mieli? Kertokaapas. Ja kertokaapas vieläpä hiukan että miksi juuri heidän jutut tuovat hyvän mielen?

"vieras"
Kyllä ne positiiviset on kaikonneet kun täällä on niin nega ilmapiiri. Ainakin Mummeliisa. Noh on täällä joitakin positiivisia vielä, mutta sitten on hirvee kasa supernegatiivisia ihmisiä kuten Lunatic, Akaatti jne.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28594995:
keittiönoita, tiinu
Keittis ehdottomasti. Unohtui.

Muoks. Lisättäköön vielä Data. En ole juurikaan nähnyt valittelevan mitään. Asiallinen & fiksu. Eipä Astrolabekaan ole minään negatiivisina jäänyt mieleen. Ehkä nyt raskauspöllyissä tullut negatiivisempaa sävyä, muutoin en muista nähneeni. Vihaan kyllä tällasia listauksia kun niin monta aina unohtuu mainita.

Viimeksi muokattu:
enkeliviimeinen
Data - Aina semmoinen positiivinen ja järkevä lähtökohta. Hyvin sovitteleva, mutta tuo silti omat mielipiteet jämäkästi julki. Huomaa, että ihanoi Star Trekin meininkiä: luottaa järjen voittoon. Live Long and Prosper

Lispetti - Heittelee ihmeellisiä one-linereitä sinne sun tänne, mutta yleensä niissä on positiivinen sävy. Vaikuttaa ultraseksuaaliselta ihmiseltä, positiivisessa mielessä. Joskus tosin ahistaa kun itellä seksielämä on heikkoa, kun joillakin se on semmosta.

BootyPeppi - Ihan uskomaton positiivisuusihminen. Ja todella hieno nainen, joka on uskaltanut elää elämäänsä eri tavalla. Arvostan tosi paljon.

Sitten nää muutkin tässä ketjussa mainitut kuuluu kyllä siihen porukkaan. Ehkeivät vaan ole kirjoitelleet niin paljoa viime aikoina. Tai sitten en ole lukenut niin paljoa juuri niitä ketjuja joissa he vaikuttavat.

Kirjoitusten perusteella....miksei irl:kin..

FreezeCat:heart:
BootyPeppi:heart:
marabou:heart:

FreezeCatin mahtava tapa kirjoittaa todella hauskasti, ja ilmiömäisen upeasti kuvaillen, saa mut todella usein hymyilemään, hykertelemään ja nauramaan, kielikuvat siis silkkaa hunajaa:):heart:
Aina tsemppaamassa ja tukemassa jokaista!:heart:
Kaikinpuolin positiivinen ja ihana nainen:heart::kiss:

Booty on suloinen, lutunen naikkonen. Osaa nauttia elämästä, on positiivinen ja jakaa positiivisuutta eteenpäin:heart::kiss:

marabou, no hyvää huomenta vaan sullekin:heart: Koskaan en ole negatiivista sanaa tämän naisen kirjoittamana lukenut.
Silloin kun itsekin vielä "maraboun aamuvarttiin" kuuluin, hymyillen alkoi aamut.
Jospas loman jälkeen pääsis taas aamuvartin syrjästä kii:D

Lucifer:heart: Ihana asenne, ihana mieli, ei missään nimessä tylsä!:heart:

Voi ristus meinas Keittis unohtua:O

Keittiksen kokkailuja/kattauksia on ilo katsella ja ottaa niistä oppia:heart:
Keittis ei ole monimutkainen ihminen, sopii siis minunkin lukea:D Hienosti on
tietämystä monesta asiasta. Monesti olen Keittiksen hienoille väläytyksille nauranu,
erittäin hyvä huumori!!!:heart:

Niiiiin ja Milanna!!!!:heart:

No nyt näitä nikkejä alkaa tupsahdella mieleen niin monia että anti olla, kaikissa on varmasti jotaki positiivistä:kieh::D

Viimeksi muokattu:
...mä olin menossa jo saunanlauteille pohtimaan elämän syvimpää olemusta eli nappihalkiota :D..kun mä sitten aukasin tämän ja...

:O....siunaa ja varjele teijen kanssa! :) - oottepa ihania kyllä, ihan tässä hämäännyn ja hämmennn, joskin myös tottakai ilostunkin :). Lämmittää kovasti tämmönen huomioiminen, kiitos.

Täällä on montakin varsin positiivista palstailijaa, jotka kantavat kommenteillaan kummasti ja antavat päivään piristystä, kun sitä juurikin tarvitsee.

Jos nyt pitää nimiä kaivella, niin mm. BootyPeppi elämän iloisuudellaan ja uskomattomalla hienolla asenteellaan, Keittiönoita kantavalla elämänviisaudellaan ja syvällä kokemuksellaan, Lispetti loistavalla huumorintajullaa ja draivillaan, chef energisyydellään ja uskaliaisuudellaan ottaa kaikesta kaiken irti.... Voi, onhan teitä hirmuisasti, monia monia ihania kohtaamisia :).

Justjoo
Haistakaapa vittu te teeskentelevät paskat. En muuta sano. Kyllä sitä on helppo olla positiivinen kun on kaunis ja asiat hyvin. Olsipa kiva kattoo jos iskis joku paskarokko naamaan ja rahat menis, että naurattaisko vielä.

Haistakaapa vittu te teeskentelevät paskat. En muuta sano. Kyllä sitä on helppo olla positiivinen kun on kaunis ja asiat hyvin. Olsipa kiva kattoo jos iskis joku paskarokko naamaan ja rahat menis, että naurattaisko vielä.
Niin, minä olen ollut 6 vuotta vuoteessa ja siltikään en itkenyt vaan tässä olen nyt , en antanut sairauden nujertaa vaikka se oli lähellä. Rahaa tulee ja menee, sekään ei ole ikuista. Nautitaan siitä silloin kun sitä on ja laitetaan hihat heilumaan kun sitä ei ole. Elämä on ylä ja alamäkeä, joko sen antaa lannistaa tai sitten ei.

Justjoo
Niin, minä olen ollut 6 vuotta vuoteessa ja siltikään en itkenyt vaan tässä olen nyt , en antanut sairauden nujertaa vaikka se oli lähellä. Rahaa tulee ja menee, sekään ei ole ikuista. Nautitaan siitä silloin kun sitä on ja laitetaan hihat heilumaan kun sitä ei ole. Elämä on ylä ja alamäkeä, joko sen antaa lannistaa tai sitten ei.
Ai että kuus vuotta vuoteessa? Ja minkäköhän takia ja koska muka. Taidat hieman liioitella tota.

Yhteistyössä