Makkara kuuluu juuston päälle!

"isipappa"
Maailmassa on joitain universaaleja lakeja, joita ei pidä rikkoman, koska universumin kosto on kauhea.

Makkara tulee aina juuston päälle.
WC- paperi rullataan aina päältä.
Ennen julkista esiintymistä varmistetaan, että vetoketju on kiinni.
Kotiovi suljetaan aina kotiavain kädessä.
Seksiaktin jälkeen ei kysytä olinks mä hyvä.
Miehen kuuluu omistaa Hankkijan lippis.

Ettäs tiedätte. Niih.
 
"fiina"
Itellä makkaran ja juuston järjestyksellä ei muuten oo väliä, mut jos leivän paahtaa ni kyllä se juusto tulee ensin ja sitten vasta makkara, koska tällöin juusto kerkee pehmentyä lämpimän leivän päällä.
 
"noo"
[QUOTE="fiina";28592362]Itellä makkaran ja juuston järjestyksellä ei muuten oo väliä, mut jos leivän paahtaa ni kyllä se juusto tulee ensin ja sitten vasta makkara, koska tällöin juusto kerkee pehmentyä lämpimän leivän päällä.[/QUOTE]

Minä laitan kanssa paahdetun leivän päälle kans sen juuston makkaran alle ja pakko laittaa myös sitä juustoo vielä sen makkaranki päälle.
 
[QUOTE="isipappa";28592265]Maailmassa on joitain universaaleja lakeja, joita ei pidä rikkoman, koska universumin kosto on kauhea.

Makkara tulee aina juuston päälle.
WC- paperi rullataan aina päältä.
Ennen julkista esiintymistä varmistetaan, että vetoketju on kiinni.
Kotiovi suljetaan aina kotiavain kädessä.
Seksiaktin jälkeen ei kysytä olinks mä hyvä.
Miehen kuuluu omistaa Hankkijan lippis.

Ettäs tiedätte. Niih.[/QUOTE]

Mistä tämmösen muuten sais? Olis lahja miehelle hakusessa.
 
"vieras"
[QUOTE="isipappa";28602228]Päällisten määrä on oikeansuuntainen, mutta järjestys päin prinkkalaa.
Universumin kurinpitolautakunta ei tykkää lainkaan hyvää, jos aikojen alussa päätettyä maailmanjärjestystä käydään sorkkimaan.[/QUOTE]

Tepadj on kapinallinen : /
 

Yhteistyössä