mä sanoisin että "katotaan miten läski tummuu" mutta niin ei saa täällä sanoaNyt lähettiin muuten parkkikselle kattomaan miten lätty lätisee!
mä sanoisin että "katotaan miten läski tummuu" mutta niin ei saa täällä sanoaNyt lähettiin muuten parkkikselle kattomaan miten lätty lätisee!
MÄ EN OLE LÄSKI, SE ON VAAN TURVOTUSTA JA MEIDÄN SUVUSSA ON ISOT LUUT!! Leivon sinut seuraavaksi!mä sanoisin että "katotaan miten läski tummuu" mutta niin ei saa täällä sanoa
Niin... ehkä sun pitäis vaan jättää se makkara ja juustokin kokonaan pois, ettei sun tarvii keksii tekosyitä kuten isot luut :xmas:MÄ EN OLE LÄSKI, SE ON VAAN TURVOTUSTA JA MEIDÄN SUVUSSA ON ISOT LUUT!! Leivon sinut seuraavaksi!
ja leipä, vetäis vaan pelkkää salaattia.Niin... ehkä sun pitäis vaan jättää se makkara ja juustokin kokonaan pois, ettei sun tarvii keksii tekosyitä kuten isot luut :xmas:
Mut jos läski syö salaattia, se on teeskentelyäAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591195:ja leipä, vetäis vaan pelkkää salaattia.
Meillä mies käyttää sanontaa poiju tummuu.mä sanoisin että "katotaan miten läski tummuu" mutta niin ei saa täällä sanoa
Miten ihmeessä makkara sotkee kädet? Kyllä meillä ainakin on juustossa isompi rasvaprosentti kuin makkarassa. Eihän nyt kukaan enää mitään rasvamakkaroita syö tai kumisia vähärasvajuustoja!
Sitäpaitsi olen samaa mieltä, että jos ei osaa olla lämimättä niitä päällisiä niin parempi ettei syö ollenkaan. Tai tee mitään muutakaan.
Mut jos läski syö salaattia, se on teeskentelyä
:Ojuustossa oleva rasva on sidottu niin ovelasti sinne sisään että se ei tahmaa vaikka kuin lähmis
eks tienny että kaikki juustonsyöjät on salapervoja?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591227::O
sidottu? jotain S&M juttuja vai? :O
no se voi pitää paikkansa, mä kun en juustoa syöeks tienny että kaikki juustonsyöjät on salapervoja?
mutta ei olla kauaa tyhmiä, muutamankaan vuodenko palstailee niin johan siinä viisastuu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591361:tyhmiä? mekö?
no totta helvetissä ollaan, ei kai me muuten täällä oltais :O
Maista etelän herkkuaAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28591319:no se voi pitää paikkansa, mä kun en juustoa syö
Ei näinkään, oregano tulee tietty siihen tomaattien päälle, ja sitten vasta juusto.No siis ei tietenkään! Se juustohan kuorruttaa sen leivän, tomaatti vaan lössähtää siihen päälle ja valuu. Lämppäreissä juusto aina päällimmäinen, ja oreganoa päälle!