"isipappa"
[QUOTE="Lukija";28584975]Se nyt on vain aivan turha sönköttää mitään, vaikka sinun kissasi ei tekisi sitä tai tätä ja kukaan ei ole valittanut.
Laki ei anna kissoille oikeutta kulkea vapaana missä haluaa.
Vaikka kuinka yrittäisit kierrellä ja puolustella sitä miten annoit kissojen kuljeskella naapureiden pihoilla, niin se on lain vastaista. Lujille se varmasti ottaa kun pitäisi myöntää olevansa väärässä.
Kyllä nykyään irtokissojen lisäksi moni muukin asia kielletty, mikä mahdollisesti oli luvallista joskus 50-luvulla.
Ja pöllö taas kuuluu suomen luontoon, kissa ei.[/QUOTE]
Kerrohan missä kohtaa minä sönkötän? Tai olen väärässä?
Minä kerron asiat ihan just kuin ne tuolla kylällä tälläkin hetkellä ovat. Siellä ei ole hihnassa kulkevaa kissaa vielä nähty.
Sönköttämistä on sanoa, että laki on laki ja yhyy.
Laki ei anna kissoille oikeutta kulkea vapaana missä haluaa.
Vaikka kuinka yrittäisit kierrellä ja puolustella sitä miten annoit kissojen kuljeskella naapureiden pihoilla, niin se on lain vastaista. Lujille se varmasti ottaa kun pitäisi myöntää olevansa väärässä.
Kyllä nykyään irtokissojen lisäksi moni muukin asia kielletty, mikä mahdollisesti oli luvallista joskus 50-luvulla.
Ja pöllö taas kuuluu suomen luontoon, kissa ei.[/QUOTE]
Kerrohan missä kohtaa minä sönkötän? Tai olen väärässä?
Minä kerron asiat ihan just kuin ne tuolla kylällä tälläkin hetkellä ovat. Siellä ei ole hihnassa kulkevaa kissaa vielä nähty.
Sönköttämistä on sanoa, että laki on laki ja yhyy.