The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tottahan se suojataan mutta monilla se on jäänyt tilapäisesti auki tai jtn ja silloinhan se vahingon siipi pääsee räppäämään

sulla ei ole mitään ojaa tai lutakkoa siinä mistä vois uppopumpulla nostaa vettä
No ei ole tässä hilkulla semmosta, mistä vois hyödyntää...tahtoo vaan käydä noi kastelemiset illansuussa kärvistämään, kun eurot vilisevät silimissä... Sadevesitynnyrit on aikaa sitten huutaneet tyhjyyttään. No, ei auta - kerran se vaan kirpasee.

mulla muuten meni aivan reisille tämänpäiväinen reissu helsinkiin

lentokentällä meni turvatarkastajat lakkoon ja niimpä mä jouduin perumaan koko reissun, onneks finnair lupasi rahat takaisin lentolipusta
No katopas. Onneksi sentään sait rahas takaisin, ois muutoin voinu ruveta sylettämään.

Onkos sulla muuten työsi puolesta useinkin lentoreissuja tiedossa?

vesijohtovedellä kastelussa on vielä semmonen epäkohta, että siinä joutuu maksamaan myös jäteveden osuuden vaikka sitähän ei oikeesti edes synny
Tottapa tuokin...ja sitten kun on pihassa pörräämässä ne kolome varsin viekasta piällysmukulaa, jotka aina intoutuvat koiruuksiaan keksimään, jolloin veden hävikki on sitten omaa luokkaansa.

...tosin vesileikit on mukavii :rolleyes:....

:O - se tulikin äkkilähtöä nyt, tiukkasävyinen komentosarja kävi tuolla pihalla :D...ei parane mun nyt ollenkaan tässä kuppelehtia...

...poijaat olivat sitten käyneet koulun pihalla ja tulivatkin kotio melkoisen pullo-/tölkkisaaliin kera, joten myö lähetään niitä palauttelemaan ja taijetaan laittaa jätskiks :p

Hilipat suipat :wave:...!

IhanaValo
Tarttis alkaa taas hinnoitteluhommiin..pitäis melkein ottaa useemmaks viikoks myyntipaikka, tuntuu vähän turhalta hinnoitella jumalaton kasa tavaraa vain viikon takia : /

no oishan se pitänyt arvata :ashamed:

ja vaikka en naisista juuri mitään ymmärrä niin sen oon oppinut tietämään teijjänki olis hyvä saaha välillä ja eikös sitä ole tutkittukin että limakalvot tarttee voitelua
Tämä tosi!

Viikon olin kerran saamatta mitään sinne ja seuraavan kerran kun yhdyttiin niin tuntu että olisin muurautunu umpeen:O

Tinkun kannattaa siis jotakin sinne laittaa=)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä