Siksi teenkin kaiken päinvastoinmuista että palsta on aina oikeessa
Siksi teenkin kaiken päinvastoinmuista että palsta on aina oikeessa
hui että, taiat olla vähän pörrö?Siksi teenkin kaiken päinvastoin
jephui että, taiat olla vähän pörrö?
tuitui:wave:se on nyt rannalle mentävä :wave:
Mun pitäis kans katella toi koko sarja. Muutaman jakson tsiigailin kun tuli telkusta.Hihhih, mää tilasin L-koodin 4-tuotantokauden
Kuuluu mun lempisarjojen top kolmeen, niihin harvoihin mitä oon jaksanut seurata Mulla on kolme ekaa kautta, ajattelin alkaa katsomaan niitä muistin virkistämiseksi ennen kun nelonen kolahtaa postilaatikkoon.Mun pitäis kans katella toi koko sarja. Muutaman jakson tsiigailin kun tuli telkusta.
Sarjoista puheenollen, missä hitossa viipyy house? Ootko katellu?Kuuluu mun lempisarjojen top kolmeen, niihin harvoihin mitä oon jaksanut seurata Mulla on kolme ekaa kautta, ajattelin alkaa katsomaan niitä muistin virkistämiseksi ennen kun nelonen kolahtaa postilaatikkoon.
Mitähähmissä:OMenkääs vastaamaan mun kysymykseen, että miksi...
Välillä oon seuraillu jos sattunu telkkari olemaan auki. Hyvä sarja, oon tykänny paljon mutta ei kuitenkaan nniin hyvä että näkisin seuraamiseen vaivaa. Vaikka vois kyllä alkaa keräilemään senkin tuotantokausia jossain vaiheessa.. Seuraavaks täytyy saada Täydelliset naiset!Sarjoista puheenollen, missä hitossa viipyy house? Ootko katellu?
vei tu kou mynttooni, olitpa eteväKylymän kissan lähettämät tsempit toimi kyllä loistavasti, löysin paidan ja neuletakin juhliin, eikä maksaneet ku alle 50 yhteensä =)
Wu- Huuu !!! JesjesjesJES!! Miälettömän mahtavaa - ja millä hinnalla :O!!! Sä oot taitava, Myttinen !Kylymän kissan lähettämät tsempit toimi kyllä loistavasti, löysin paidan ja neuletakin juhliin, eikä maksaneet ku alle 50 yhteensä =)
Ne sillä olivat halvat ku paita oli -50% ja neuletakki Lindexiltä Ja menihän mulla housuihin kans rahaa, mutta mustat suorat housut menee mulla vielä mooonet pirskeet, laiska ku oon :snotty:Wu- Huuu !!! JesjesjesJES!! Miälettömän mahtavaa - ja millä hinnalla :O!!! Sä oot taitava, Myttinen !
Mimmoset hommasit? Minkä väriset? Ja tuliko paita hihallisena?...kuvakin ois niin kiva .....
elä hullussa himoitse kaivoa, sehän on varsinainen vaaran paikka lapsosille..siis missä ihmeessä ne meijän kuluman sateet oikein kuppelehtivat? Se tässä ehti näyttämään varsin lupaavalta, että oiskin voinu sataa ripsauttaa mutta äläs mitä - kävivät vaan tossa kiusoittelemassa, ne tummanpuhuvat pilvet siis, ja painuivat vaan ohi :O...kurjat rutaleet!
Etupihan nurmikko on aivan korpulla, möh. Oiskin muuten semmonen oma pihakaivo, mistä sais nuin vain hiissatuksi vettä sitten kasteluita varten. Semmonen ois niin kiva, ja nehän on aika kivoja, sieviä pihakoristeitakin samalla.
Eikä kun se tietennii suojataan se kaivon kansi sillai, ettei sinne kakarat pääse ronkeloimaan mitenkään. :attn:elä hullussa himoitse kaivoa, sehän on varsinainen vaaran paikka lapsosille
tottahan se suojataan mutta monilla se on jäänyt tilapäisesti auki tai jtn ja silloinhan se vahingon siipi pääsee räppäämäänEikä kun se tietennii suojataan se kaivon kansi sillai, ettei sinne kakarat pääse ronkeloimaan mitenkään. :attn:
Eri kätevä se olisi, kuitenkin.