The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sarjoista puheenollen, missä hitossa viipyy house? Ootko katellu?
Välillä oon seuraillu jos sattunu telkkari olemaan auki. Hyvä sarja, oon tykänny paljon mutta ei kuitenkaan nniin hyvä että näkisin seuraamiseen vaivaa. Vaikka vois kyllä alkaa keräilemään senkin tuotantokausia jossain vaiheessa.. Seuraavaks täytyy saada Täydelliset naiset!

Mut nyt lespoilujen pariin porkkanatikkujen ja dippikastikkeen kanssa ->

IhanaValo
Mie kävin kirppistelemässä oikeen urakalla..äiti kävi hakemassa kierrokselle :) Samanlaisia kirpparihiiriä ollaan molemmat, tai no äiti vielä pahempi.

Tuon yhen kirpparin sadosta olin tosi tyytyväinen; sain 2 takkia, farkut, lapsille kirjan ja pienen klipsipussukan alle 20e :)
Muualla ei sitten sen suuremmin lykästänytkään.

mulla muuten meni aivan reisille tämänpäiväinen reissu helsinkiin

lentokentällä meni turvatarkastajat lakkoon ja niimpä mä jouduin perumaan koko reissun, onneks finnair lupasi rahat takaisin lentolipusta

..siis missä ihmeessä ne meijän kuluman sateet oikein kuppelehtivat? Se tässä ehti näyttämään varsin lupaavalta, että oiskin voinu sataa ripsauttaa mutta äläs mitä - kävivät vaan tossa kiusoittelemassa, ne tummanpuhuvat pilvet siis, ja painuivat vaan ohi :O...kurjat rutaleet!

Etupihan nurmikko on aivan korpulla, möh. Oiskin muuten semmonen oma pihakaivo, mistä sais nuin vain hiissatuksi vettä sitten kasteluita varten. Semmonen ois niin kiva, ja nehän on aika kivoja, sieviä pihakoristeitakin samalla.

Wu- Huuu :D!!! JesjesjesJES!! Miälettömän mahtavaa - ja millä hinnalla :O!!! Sä oot taitava, Myttinen :)!

Mimmoset hommasit? Minkä väriset? Ja tuliko paita hihallisena?...kuvakin ois niin kiva :rolleyes: :D.....
Ne sillä olivat halvat ku paita oli -50% ja neuletakki Lindexiltä :D Ja menihän mulla housuihin kans rahaa, mutta mustat suorat housut menee mulla vielä mooonet pirskeet, laiska ku oon :snotty:

Lyhythihanen musta-valko-harmaa-punainen paita tuli, ja musta neule. Sillä ostin nuin kirjavan paidan ku muuten on mustat vaatteet.

Plussaa oli myös Aleksi 13:n ystävällinen myyjä. Sitä näköjään köyhien kannattaa pysyä viitekehyksessään, eikä yrittääkään tungeksia stockalle parempiensa joukkoon...

Oikeat propsit kuuluu Ihqulle kirppariostoksista, mikään uutena ostettu ei tuo aivan samaa tyydytystä ku hyvä kirppislöytö :flower:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
..siis missä ihmeessä ne meijän kuluman sateet oikein kuppelehtivat? Se tässä ehti näyttämään varsin lupaavalta, että oiskin voinu sataa ripsauttaa mutta äläs mitä - kävivät vaan tossa kiusoittelemassa, ne tummanpuhuvat pilvet siis, ja painuivat vaan ohi :O...kurjat rutaleet!

Etupihan nurmikko on aivan korpulla, möh. Oiskin muuten semmonen oma pihakaivo, mistä sais nuin vain hiissatuksi vettä sitten kasteluita varten. Semmonen ois niin kiva, ja nehän on aika kivoja, sieviä pihakoristeitakin samalla.
elä hullussa himoitse kaivoa, sehän on varsinainen vaaran paikka lapsosille

Eikä kun se tietennii suojataan se kaivon kansi sillai, ettei sinne kakarat pääse ronkeloimaan mitenkään. :attn:

Eri kätevä se olisi, kuitenkin.
tottahan se suojataan mutta monilla se on jäänyt tilapäisesti auki tai jtn ja silloinhan se vahingon siipi pääsee räppäämään

sulla ei ole mitään ojaa tai lutakkoa siinä mistä vois uppopumpulla nostaa vettä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä