The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pirullisen eteviä noi myyjät, saavat jopa potemaan huonoa omatuntoa jos ei sitten valitsekaan sitä vaatetta mitä myyjä niiiiin vaivalla on sieltä jostaki, ei oo menny kaupaks korista kiikuttaa.
Nää, toi oli itse asiassa oikein mukava myyjä, auliisti palveli tämmöstä köyhempääki. Toisin ku stockan nirppanokka jonka jätinki sinne järjestelemään burberryjään ihan keskenään.

• Tykkää
Reactions: famipala
Perjantaihuomenia :) :kiss:!

Haluuttekste tietää, miten mä nukkuin viime yön :xmas: :rolleyes:...? Kerron kuitenkin :D

Olin näemmä potkinu pussilakanan hitoksiin ja heräsin halimasta tyynyä :D - siis mä oikein rutistelemalla rutistin sitä :snotty:...! Ja - tää on sitten vissiin jonkin verran huolestuttavaa jo enkä voi oikein tajutakaan, että miten se voi olla mahdollistakaan - näin sitten ruutiksestakin unia....:O :D

Että jos ruutis on nukkunut yönsä huonosti, niin sortsit vaan :)....onneksi on perjantai :rolleyes:!

• Tykkää
Huomenta!

Kuinka ihanaa onkaan tulla yliopistolle työyön jälkeen, ja lähteä tästä vielä vaatekaupoille. Kuolema kohta korjaa...
:hug:....eikä se mitään korjaa...joko lähdet nyt heti suuntamaan kohti kauppoja mielessä vain se yksi päämäärä...ja kenties se toinenkin - meinaan ansaittu palkinto tsihi- juoman tai muun herkun kera esimes - onnistuneen urakan jälkeen :)....tai sitten käyt ekaksi ottamassa pienet unet ja lähdetkin vasta päivemmällä.

Nyt onnistuu, mä oon ihan varma :)!

:hug:....eikä se mitään korjaa...joko lähdet nyt heti suuntamaan kohti kauppoja mielessä vain se yksi päämäärä...ja kenties se toinenkin - meinaan ansaittu palkinto tsihi- juoman tai muun herkun kera esimes - onnistuneen urakan jälkeen :)....tai sitten käyt ekaksi ottamassa pienet unet ja lähdetkin vasta päivemmällä.

Nyt onnistuu, mä oon ihan varma :)!
Hyyhmäkisunen, sää oot ehkä maailman kannustavin otus :heart:

Joo nyt alkaa olla nämä tän aamun opintojutut tehty, käyn vaan nakkaamassa paprut amanuenssille. Ja sit se paita löytyy! Löytyy! :D

Hyyhmäkisunen, sää oot ehkä maailman kannustavin otus :heart:

Joo nyt alkaa olla nämä tän aamun opintojutut tehty, käyn vaan nakkaamassa paprut amanuenssille. Ja sit se paita löytyy! Löytyy! :D
:heart:

Kuten sanoinkin, niin olen todella hengessä mukana ja lähetän hurjasti metsästysintoa sinulle ja varsinkin sitä löytämisenvainua ja -iloa :).

Enkä mä jaksa olla ihmettelemättä tuota sinun venymistä - sä ot huhkinu urakan yöllä töissä ja tulit vielä tekemään opintojuttujakin...:flower: - nyt viikonloppuna kyllä relaat ja juhlit :).

:heart:

Kuten sanoinkin, niin olen todella hengessä mukana ja lähetän hurjasti metsästysintoa sinulle ja varsinkin sitä löytämisenvainua ja -iloa :).

Enkä mä jaksa olla ihmettelemättä tuota sinun venymistä - sä ot huhkinu urakan yöllä töissä ja tulit vielä tekemään opintojuttujakin...:flower: - nyt viikonloppuna kyllä relaat ja juhlit :).
No huomennahan pitää uittaa mun armas pikkuveli avioliiton satamaan :heart:

Siksi uudet vaatteet.

• Tykkää
No huomennahan pitää uittaa mun armas pikkuveli avioliiton satamaan :heart:

Siksi uudet vaatteet.
Sitähän mää meinasinkin :)....kippistelet samalla itsellesikin, kyllä säkin olet juhlasi ja kuohuvasi ansainnut urakoidessasi. Yhdistät kato monta asiaa yhdellä kertaa :).

Ootkos muuten miettinyt, että minkä väristä paitaa haluaisit vai onko sillä niin väliä, vaan ennemminkin mallilla :)?

Sitähän mää meinasinkin :)....kippistelet samalla itsellesikin, kyllä säkin olet juhlasi ja kuohuvasi ansainnut urakoidessasi. Yhdistät kato monta asiaa yhdellä kertaa :).

Ootkos muuten miettinyt, että minkä väristä paitaa haluaisit vai onko sillä niin väliä, vaan ennemminkin mallilla :)?
En oo kauheena miettiny, ainoo se että sais olla joku viileä sävy kun mulla on sinertävänharmaa tukka. Ja ku housut on mustat niin ei mustaa paitaa, kyseessä kuitenki häät eikä hautajaiset. Mallia en oo ees ajatellu. Ehkä hihallinen?

En oo kauheena miettiny, ainoo se että sais olla joku viileä sävy kun mulla on sinertävänharmaa tukka. Ja ku housut on mustat niin ei mustaa paitaa, kyseessä kuitenki häät eikä hautajaiset. Mallia en oo ees ajatellu. Ehkä hihallinen?
..no joo, väriä pintaan kuitenkin, vaikka joudut sinäkin luopumaan pikkuveljestäsi :)...että riemuitkaamme D:!

Nyt vaan menet ihan avoimin mielin liikkeisiin ja oot tavallaan aattelematta asiaa...ja sitten se paita jo huuteleekin sua rekistänsä ja kävele itestään vastaan. Näin on!:)

...mä rupeen siivoomaan :wave:...ja jos sitä sitten leipois muutamat raparperimuffinssitkin nuille rakkaille...

Mutta pitäkäähän hienoa perjantaita :). Me kohdataan taas tuonnempana.....*ja poistuu tassutellen takaviistoon*

kahvikirahvi
Haudi! Pp anto mun nukkua aamulla ja se oli tullu alas leikkimään :) Koitin sit vielä hetken torkkua sohvalla mutta ei käyny. No mutta nyt on aamupalat syöty, kahvia vois keitellä kupposen ja sit miettiä mitä sitä tänään touhuais.

...ja sitten sä oot saanut aikaiseksi ihan älyttömän hienon kesämekonkin :)...tää kävi kurkkimassa ja tykkäs jälleen kerran näkemästään.
:D Juu näitähän tulee. Tosin nyt en viitsi lähteä kauppaan ja pakko sitten tehdä ruokaa siitä mitä kaapista löytyy...palstan mukaan erittäin epäterveellistä mutta kuitenkin sillä saa massun täyteen :)
Pastaa ja kevätsipulista, kesäkurpitsasta ja isoista valkosipulinkynsistä tehty yrttikastike :)

rantaelämää ajattelin tänään mutta katsotaan nyt, taivas pilvistyy : /

illalla huomasin että toinen reisi on tuosta uikkarin alareunan alta ruskeampi kuin toinen puoli :D

kävin muuten jo alkossakin :D
hain huomiselle pari limelonkkua :)

:D Juu näitähän tulee. Tosin nyt en viitsi lähteä kauppaan ja pakko sitten tehdä ruokaa siitä mitä kaapista löytyy...palstan mukaan erittäin epäterveellistä mutta kuitenkin sillä saa massun täyteen :)
Pastaa ja kevätsipulista, kesäkurpitsasta ja isoista valkosipulinkynsistä tehty yrttikastike :)
muista että palsta on aina oikeessa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä