The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mää en sittenkään taida haluta lopettaa tupakoimista, kokoajan tekee mieli mussuttaa jotain syötävää kun ei tupakalle kehtaa mennä. Jos lopetan tavoteaikani kuluessa niin painan siihen mennessä varmaan 100kg.
Ja typerintähän on että ei oo semmosta "tekee mieli tupakkaa"fiilis (vaikka se on kyllä nautinnollista kun sen kääryleen keuhkoihinsa imasee), vaan sellanen inhottava "tekis mieli jotain tupakan sijasta."

Mää en sittenkään taida haluta lopettaa tupakoimista, kokoajan tekee mieli mussuttaa jotain syötävää kun ei tupakalle kehtaa mennä. Jos lopetan tavoteaikani kuluessa niin painan siihen mennessä varmaan 100kg.
on tosi että röökaamisen lopettamisessa on tommonen varjopuoli

mutta silti lienee terveellisempää olla vähän pyöreempi

eli komeampi ahteri ja isommat tissit :lääh:

No mut hei, täältähän saa hyvii laihdutusvinkkejä:D

Lopetat nyt!! Mä olen jo melkein vierottunu tosta sauholaattoristakin. (sähkörössö)
Mä maistan nykyään jotaki! Monia vuosia olen nieleskelly, juu nou, nyt meinas alkaa kakiminen:D Et on siinä tietenkin haittapuolensakin:rolleyes::D

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
No mut hei, täältähän saa hyvii laihdutusvinkkejä:D

Lopetat nyt!! Mä olen jo melkein vierottunu tosta sauholaattoristakin. (sähkörössö)
Mä maistan nykyään jotaki! Monia vuosia olen nieleskelly, juu nou, nyt meinas alkaa kakiminen:D Et on siinä tietenkin haittapuolensakin:rolleyes::D
I known.n maku kuulemma muuttuu miehen ruokavalion mukaan. Syötä ukolles pelkkää hyvää (ei lihaa) niin sit pitäis maistua hyvältä. En muista mistä luin, mutta en oo halunnu kokeilla :x

• Tykkää
I known.n maku kuulemma muuttuu miehen ruokavalion mukaan. Syötä ukolles pelkkää hyvää (ei lihaa) niin sit pitäis maistua hyvältä. En muista mistä luin, mutta en oo halunnu kokeilla :x
näinhän ne väittää että hedelmiä ja sen sellaista pitäis syödä vaan jos sen juunouvat
makuun haluaa kohennusta

mutta tiettävästi pimpillä ei ole makuaistia?

....voi elo sentään teijen kanssa |O...ja mun :snotty:....

hiukanko kävin tässä toooodella pitkillä piuhoilla, kun en sitten millään meinannu äkätä teijen ainou- juttuja :snotty:...ja sitten ku tajusinkin niin....

mulla on niin ens yönä pussilakana rullalla ja nilellä ja nylkyt...:snotty:.....

....voi elo sentään teijen kanssa |O...ja mun :snotty:....

hiukanko kävin tässä toooodella pitkillä piuhoilla, kun en sitten millään meinannu äkätä teijen ainou- juttuja :snotty:...ja sitten ku tajusinkin niin....

mulla on niin ens yönä pussilakana rullalla ja nilellä ja nylkyt...:snotty:.....
Voi ristus:LOL:
Oot ihana:heart:

• Tykkää
...tiesittekö muuten että jäiset karviaiset maistuu näillä keleillä ihan hiien hyviltä :p...*mussunmussun*...ja että kun pittää tommosta jäistä litran pussia sujuvasti tuossa hollillansa sylissänsä, niin....tuntuu melko vinkeeltä...:snotty:...

ja mä muuten taijan niin nähdä ens yönä elämäni elokuvat putinista ja daniel graigista ja sombreroista ja banaaneista.....

Mulla on tänään ollu niin ankara v*tutus että piti rööki imasta. Herkkuja ei onneks oo töissä mukana, nekin sais vilikkaasti kyytiä :snotty:

IhanaValo
En miekään tykkää kumista..
Enkä mitään ylimäärämakuja maistele. Jos ei kelpaa se perinteinen paikka niin olkoot ilman.

Muoks. Jaah, joku on näköjään juonu jo tarpeeks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä