ja tässä Kemin keijun pikkusen rosoisempi versio samasta aiheesta
https://www.youtube.com/watch?v=1y77lUqbxls&feature=endscreen
https://www.youtube.com/watch?v=1y77lUqbxls&feature=endscreen
eläpä ala ollenkaan hannaamaan sielläHaah, jouduin tsihhittelemään..mies oli ostanut miulle semmoisen isomman mojitolonkun ja sit jotain garagea tölkin. Yrittääkö se juottaa minuu känniin vai??? Alkaa epäilyttää..:snotty:
tykkäsitkö gagagesta?Haah, jouduin tsihhittelemään..mies oli ostanut miulle semmoisen isomman mojitolonkun ja sit jotain garagea tölkin. Yrittääkö se juottaa minuu känniin vai??? Alkaa epäilyttää..:snotty:
...eikäku hän aatteli, että sulle tekis ihan eetvarttia ottaa iisisti tänä iltana ja rentoutua oikein kunnolla ja ....Haah, jouduin tsihhittelemään..mies oli ostanut miulle semmoisen isomman mojitolonkun ja sit jotain garagea tölkin. Yrittääkö se juottaa minuu känniin vai??? Alkaa epäilyttää..:snotty:
Olenks mää nyt melkein julkkis, mulla on omat perskärpäset ja kaikki=)
kateellisilla ottaa taas pikkusen turhan reilusti kierroksiaOlenks mää nyt melkein julkkis, mulla on omat perskärpäset ja kaikki=)
En oo vielä maistanut, justiinsa sihahtaatykkäsitkö gagagesta?
tuo mojito ei ole mun makuun :x
...eikäku hän aatteli, että sulle tekis ihan eetvarttia ottaa iisisti tänä iltana ja rentoutua oikein kunnolla ja ....
...joku taitaa saada kyytiä :xmas:....*kademieli*
kurkon sombrero onEn oo vielä maistanut, justiinsa sihahtaa
Mojito menee, vaikka ihan perusgreippi on parempi miusta.
kateellisilla ottaa taas pikkusen turhan reilusti kierroksia
ja mistä ne muistaakin, eihän lipsutin oo laittaniút kuviaan moneen aikaan
(virhe jonka vois korjata vaikka mun yyvee boxiin)
mäkin oon maistellu noita eri versioita eikä mikään pääse lähellekkään alkuperäistä Hartwallin 5,5% gin long drinkiäEn oo vielä maistanut, justiinsa sihahtaa
Mojito menee, vaikka ihan perusgreippi on parempi miusta.
maistappa limelonkeroa, sekin hyväämäkin oon maistellu noita eri versioita eikä mikään pääse lähellekkään alkuperäistä Hartwallin 5,5% gin long drinkiä
josta tulee mieleen että mut vois olla melko helppo ylipuhua huomisiltapäivänä tsadissa parille lonkulle...
maistoin sun yllyttämänä, se on ihan ok mutta gld on parempimaistappa limelonkeroa, sekin hyvää
Oi kyllä, sinä Kaksplussan Mitäs nytin Elämäni Valo ja Nahkaruoskan Valtiatar ...lankean polvilleni saappaittenne juurelle, sinä oi ...:kiss:...:heart:Olenks mää nyt melkein julkkis, mulla on omat perskärpäset ja kaikki=)
Oi kyllä, sinä Kaksplussan Mitäs nytin Elämäni Valo ja Nahkaruoskan Valtiatar ...lankean polvilleni saappaittenne juurelle, sinä oi ...:kiss:...:heart:
...kummallisia kakkispörriäisiä ovatkin mutta mikäs siinä - huvinsa ne on niilläkin
tuo peruslonkku on hyvää mutta niin on nuo jotkut makeutetutkinmaistoin sun yllyttämänä, se on ihan ok mutta gld on parempi
Mää en sittenkään taida haluta lopettaa tupakoimista, kokoajan tekee mieli mussuttaa jotain syötävää kun ei tupakalle kehtaa mennä. Jos lopetan tavoteaikani kuluessa niin painan siihen mennessä varmaan 100kg.