Kahlannut olen rotuja läpi, auttakaa! Mikä koirarotu meille?

• Viestiketjun aloittaja huoooooh
  • Ensimmäinen viesti
huooh (ap)
Pettymyksekseni aika harva kasvattaja on vastannut säpoon. : /
Tiedän, että pitäisi soittaa, mutta kun on muutenkin hankalaa löytää kenneleitä, joissa on tällä hetkellä pentueita, tai tulossa, tai edes suunnitteilla.
Kaikki hyvältä vaikuttavat kennelit on just nyt vailla pentuja ja edes pennutussuunnitelmia ei tällä hetkellä ole. :(

Olen kysellyt siis bortsuja lähinnä.

"vieras"
Pettymyksekseni aika harva kasvattaja on vastannut säpoon. : /
Tiedän, että pitäisi soittaa, mutta kun on muutenkin hankalaa löytää kenneleitä, joissa on tällä hetkellä pentueita, tai tulossa, tai edes suunnitteilla.
Kaikki hyvältä vaikuttavat kennelit on just nyt vailla pentuja ja edes pennutussuunnitelmia ei tällä hetkellä ole. :(

Olen kysellyt siis bortsuja lähinnä.
Mikä kiire ja hätä sulla on?

Mekin ihan rauhassa katseltiin sopivaa pentuetta ja kasvattajia, kun hyvä kasvattaja löytyi niin laitettiin "tilaukseen" tietystä pentueesta yksi uros. Noh, uroksia ei tullut niin päädyttiin ottamaan seuraavasta pentueesta koira meille.

Rauhotu, koiranhankinta ei ihan muutamassa päivässä tapahdu, eikä siinä kannata hätiköidä.
Usein kasvattajilla on myös päässään "pentusuunnitelmat", mutta odottavat tiettyä urosta tai narttua sopivaan ikään.
Jotkut myös mielellään kartoittavat ostajia, jos hyviä koteja on tarjolla niin helpompi lähteä tekemään pentuetta.

Yhteistyössä