H
hikoilua
Vieras
Liikahikoilua siis?
Itse aloitin masennuslääkkeet noin puolitoista vuotta sitten ja nyt olen vuoden kärsinyt päänalueen lisääntyneestä hikoilusta.
Ensin en osannut yhdistää näitä kahta toisiinsa, mutta nyt alkaa tuntua siltä että se on tuo masennuslääke joka aiheuttaa tuon liikahikoilun. Monissa paikoissa lukeekin että masennuslääkkeet lisäävät hikoilua, onko se näin?
Onko teillä auttanut masennuslääkkeen vaihto ja mikä olisi sellainen masunnuslääke mikä ei aiheuttaisi liikahikoilu?
Syön nyt Sertralin Orionia 50mg, yhen tabletin päivässä.
Itse aloitin masennuslääkkeet noin puolitoista vuotta sitten ja nyt olen vuoden kärsinyt päänalueen lisääntyneestä hikoilusta.
Ensin en osannut yhdistää näitä kahta toisiinsa, mutta nyt alkaa tuntua siltä että se on tuo masennuslääke joka aiheuttaa tuon liikahikoilun. Monissa paikoissa lukeekin että masennuslääkkeet lisäävät hikoilua, onko se näin?
Onko teillä auttanut masennuslääkkeen vaihto ja mikä olisi sellainen masunnuslääke mikä ei aiheuttaisi liikahikoilu?
Syön nyt Sertralin Orionia 50mg, yhen tabletin päivässä.