The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ei niitä rahoja voi etukäteen antaa, sehän menee ja juo ne :LOL:
No sitten se saa tehä shoppailukierroksen, ettiä mukavan näkösiä vaatteita ja sä meet perässä ja maksat ne :D
Mun tarttis kans päästä shoppaamaan, kauheita rytkyjä vaatekaappi täynnä ja tosi vähän mitään kesäistä mihin mahtuisin. Oon laihtunu ulos kaikista tunikoista ja mekoista :'(

Hidasta ja pöpperöistä aamua kaikille :wave:...

Sitä ollaan menossa ja pikkulauantain kohdalla :rolleyes:...pitäs tässä kyllä jotain tempaista, muutoin menee ihan ipanoiden ehdoilla jälleen...eikä siinä mitään mutta sitä joskus toivos jotain itsekkäästi itelleenkin...

Mutta ei ehken vielä tänään - meillä on jo niin vauhdikasta menoa heti aamusta...Miten kummassa noi kakarat jaksavat heti olla tommosia?! Mulle se vaatii ämpärillisen kahvia...:p

...piru vie, multa löytyis rullaluistimet jotka on melkeestä ihan pakasta otetut, niin vähän niitä oon käyttänyt, mutta mä luulen että ne olis famille aivan liian isot....mulla kun on tota maavaraa siunaantunut - sitäkin - yli oman tarpeen :ashamed:...

Mitähän ne on yrittänyt musta tehdä, kun aineksia on suotu vaikka ja mistä...suuri turpa kuin lehmällä, muotoja kuin norsulla, tyhjää päätä kuin kalalla (ja mä oletan että sillä on pienet aivot, oikeestihan mä en sitä tiiäkään :snotty:), isojalkanen kuin kenguru....oi voe...:D

Emmää mekkoa, ne on mun uskontoa vastaan :whistle:

Siistit housut ja joku paita. Äiti käski ostaa tunikan mutta empäs tiiä.
Osta semmoset hienot leveät housut, mitkä on tehty tosi laskeutuvasta vilposesta kankaasta...ja siis siinä on semmonen siisti vyötärö....oi että, mä osaa hyvin selittää :D! Mutta sulle kävis varmaan semmonen että alaosa olis semmonen nätisti liehuva ja laskeutuva ja yläosa - se toppi siis - sitten semmonen tiukka ja sexy....:p

Ai ni, paita siis...:)...sä kun oot semmonen kaunis, pitkäsäärinen ilmestys :p....

Mä aion muuten lopettaa tupakoinnin. Kypsyttelin ajatusta tossa kipeenä ollessa ja päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Oon polttanu tänään neljä tupakkaa, normaalin reilun kymmenen sijaan.
Aivan loistavaa :)! Varmasti onnistut siinä, jos meidän anopintekelekin aikanaan suorilta vartaloin yks kaks lopetti monen kymmenen vuoden sauhuttelun jälkeen.

Mä puolestaan päätin eilettäin että. Nyt se loppuu. No more sweets for me. Inkentinken. Ei mättöä eikä mitään. Niks. Marjoilla ja hedelmillä, kasviksilla ja vihanneksilla mennään. That's all folks. Nyt tulee remonttia :).

IhanaValo
Mä puolestaan päätin eilettäin että. Nyt se loppuu. No more sweets for me. Inkentinken. Ei mättöä eikä mitään. Niks. Marjoilla ja hedelmillä, kasviksilla ja vihanneksilla mennään. That's all folks. Nyt tulee remonttia :).
Miun tarttis tehdä sama. Vaan kun ei vaan pysty :ashamed:
Jopa isäni kommentoi eilen että ompas tyttö aika tukevassa kunnossa, tiedän että osittain leikillään sanoi mutta tottahan se on.:(

kahvikirahvi
Aivan loistavaa :)! Varmasti onnistut siinä, jos meidän anopintekelekin aikanaan suorilta vartaloin yks kaks lopetti monen kymmenen vuoden sauhuttelun jälkeen.

Aika iisiähän se lopettaminen on, heitinhän mä raskaanakin tupakoinnin kerrasta kun vaan päätin että nyt loppuu. tää ajatus on nyt sitä että tiiän kun pitäis lopettaa, säästyis rahaa enkä näyttäis huonoa esimerkkiä pp.lle, eikä se ihan terveellistäkään oo. Mutta se lopettamisen haluaminen on vielä vähän vaiheessa koska mentholitupakka vaan maistuu niin hyvälle :snotty: Mutta kyllä tää tästä, vähentelen pikkuhiljaa ja otin tavotteeks että ens kuun alussa ei enää ollenkaan savukääryleitä meikäläiselle. Kerkee henkisesti valmistautua siihen että kohta se loppuu.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Miun tarttis tehdä sama. Vaan kun ei vaan pysty :ashamed:
Jopa isäni kommentoi eilen että ompas tyttö aika tukevassa kunnossa, tiedän että osittain leikillään sanoi mutta tottahan se on.:(
Mulle tuli eilen vissiin mitta totaalisesti täyteen. Tää on nyt tässä. Nyt otan niskaperseotetta omasta elämästäni ja hyvinvoinnistani. Vihdoinkin! Ja ite asiassa - kun mä eilen tein sen päätöksen - ja sen minkä mä vakaasti päätän, niin siinä pysyn, niin mulle tuli helpottuneen vahva olo :O :). Nyt mennään kohti jälleen sitä omaa FreezeCatia, mikä on ollut tässä vuosien ajan hiukan hukassa ja pimennossakin.

Ja joo, ei siitä mitään helppoa tule, kun olen tässä ehtinyt hankkia itselleni melkoisen muikean addiktion suklaaseen - kauppareissut ovat taatusti tiukkoja paikkoja, kun siellä huuteloo se hetkenhurmion Fazerinna- patukka :p - mutta kun puntarissa on toisella puolella painamassa oma henkinen ja fyysinen hyvinvointi, niin....:)

• Tykkää
Reactions: famipala
:O - oikeesti??!!

No ei kyllä tuo ole tullut edes mielenpuolikkaaseen. Ihan puhtaasti omaa itteäni itsekkäästi aattelin tässä tuunata, kun ite tätä ruhoa tässä joudun kuiteskin kanniskelemaan. Oishan se paljon kivempaa, kun askel ois kevyempi :)...
no emmänyt ihan tosissaan, kuhan kiusasin...

terveyden edistäminen on tietysti aina viisasta

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
no emmänyt ihan tosissaan, kuhan kiusasin...

terveyden edistäminen on tietysti aina viisasta
Jees, ihan kaikinpuolin viisautta. Siinä kuitenkin kulkee käsi kädessä fyysisen kanssa tuo henkinenkin puoli, ja tällä hetkellä ei mulla tässä ole vaihtoehtoja. Kuin rakentaa sitä vahvaa fyysistä terveyttäkin, sillä voimia mä tulen tässä tarviimaan. Enää ei yksitään mennä tällä henkisellä kapasiteetilla :).

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä