Se, että paljastetaan intiimejä asioita lehdissä.
Kaikki varmaan tietää muutenkin, että ihmiset joilla on lapsia on harrastaneet seksiä. Ei tuossa nyt varsinaisesti mihinkään yksityiskohtiin menty.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikki varmaan tietää muutenkin, että ihmiset joilla on lapsia on harrastaneet seksiä. Ei tuossa nyt varsinaisesti mihinkään yksityiskohtiin menty.
Olla intiimisti:O
Mun mielestä intiimin asian paljastaminen olisi esim. se, että Maria J olisi ottanut kuvan pimperostaan ja näyttänyt kuvan ohjelmassaan (mitä palstamammat kyllä on tehnytMutta sen asian paljastaminen, että Maria J harrastaa seksiä ja kokee sen nautinnollisena ei mun mielestä ole mikään intiimi paljastus, tai edes paljastus. Tietty jos seksi ei ole luonnollinen osa elämää tai tuntuu häpeälliseltä jutulta, niin sit varmaan nämä Marian jututkin tuntuvat noloilta...
Marialla on kouluikäinen lapsi, mahtaako hänestä tuntua kivalta?
No hyi, ei varppina olla oltu! Lapsetki on löytyny kasvimaalta kaalinlehtien alta.
Teillä on tainnut olla pukki kaalimaan vartijana![]()
Tuntuisi hirveämmältä jos olisi omalla nimellään ja kasvoillaan ollut jossain lehdessä asian vuoksi.
TV-kuuluttaja Maria Jungner pistää itsensä likoon tänään Yle Puheella alkavassa keskusteluohjelmassa.
Ohjelman ensimmäisessä osassa puhutaan seksistä, ja Maria kertoo muutamaan otteeseen myös omakohtaisia kokemuksiaan.
Jungner esimerkiksi ihmettelee, että tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat seksiä vain kerran viikossa.
- Mielestäni tämä kuulostaa jopa vähältä. Ajattelin heti, että olen oikea seksiguru. Kyllä mä paljon enemmän [harrastan seksiä], hän paljastaa.
Ohjelmassa puhutaan myös seksin kokonaisvaltaisuudesta parisuhteessa.
- Intiimiä puolta ei voi hoitaa pelkästään makuuhuoneessa. Paras seksi alkaa jo aamulla ja päättyy illalla, kun mennään oikeasti sänkyyn, Jungner sanoo ohjelmassa.
Maria Jungner Ylell
Tai sit haikara käytti kaaleja hyväkseen :snotty:
Jos tämä asia on tosiaan niin luonnollinen kuin annatte ymmärtää eikä ollekaan kiusallinen esimerkiksi kyseisten ihmisten lapsille, niin miksei asioista puhuta ihan ruokapöydässä koko perheen kuullen. Tai esimerkiksi työpaikan kahvitiloissa, linja-autossa matkustaessa jne. Enpä ole vielä kenenkään kuullut puhuvan näistä asioista avoimesti esimerkiksi kauppareissuilla.
No, ihmiset mieltävät yksityiset asiat erilailla. Turha tästä on vääntää tai haukkua kumpaakaan puolta: niitä jotka ovat avoimempia tai niitä jotka haluavat pitää asiat itsellään.