K
kfkfkf
Vieras
Nyt sain maailmankartan auki koneella, Ruotsissa jos asuttais ni olis Italia etelässä. Eli eipä täällä 90% vastaajista itsekkään tiedä että missä se kartalla sijaitsee 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt sain maailmankartan auki koneella, Ruotsissa jos asuttais ni olis Italia etelässä. Eli eipä täällä 90% vastaajista itsekkään tiedä että missä se kartalla sijaitsee![]()
no näin ei kyllä kukaan ole väittänytkään :O
Ootko edes lukenut koko ketjua. Mun poika halusi, että sormella näytän missä on Italia, jos osoitan etelään, ei siellä Italiaa ole.
Niin, eli sä kerrot vastaukseksi suunnilleen oikein olevan ilmansuunnan :O Ei tässä ketjussa kukaan sellaista kysynyt. Olisin minäkin SUUNNILLEEN osannut kertoa, että tuolla jossain se on. Mutta edelleen poika halusi sormella osoitettavan ja toi oikein kompassin, jotta saa paremmin osoitettua missä se on. Jos hänen juttuunsa ois riittänyt SUUNNILLEEN tieto, tuskin ois kompassia tuonut.
Niin, eli sä kerrot vastaukseksi suunnilleen oikein olevan ilmansuunnan :O Ei tässä ketjussa kukaan sellaista kysynyt. Olisin minäkin SUUNNILLEEN osannut kertoa, että tuolla jossain se on. Mutta edelleen poika halusi sormella osoitettavan ja toi oikein kompassin, jotta saa paremmin osoitettua missä se on. Jos hänen juttuunsa ois riittänyt SUUNNILLEEN tieto, tuskin ois kompassia tuonut.
Lähemmäs sille etelälounaalla pääsee, kuin etelällä :headwall:
En mä koe olevani aasi, jos en lonkalta osaa kertoa tarkalleen että missä Italia on. Mä koen olevani aasi ihan jossain muissa jutuissa.
Ilman karttaa se olisi hyvin voinut olla vaikka eteläkaakossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28565780:Normaalin ihmisen pitäisi kyetä päättelemään tuollainen asia esim. aikavyöhykkeiden kautta. Siis ihan oikeastiko kuvittelet ilman karttaa, että Italia voisi olla Georgian kohdalla??
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2253650-nolona-joudun-kysymaan-apua-tokaluokkalaisen-koulutehtavassa-d/