ap.
Kun mulla on sellainen tilanne, että vuokranantaja kyselee jatkuvasti miksi olen maksanut vääränä päivänä, enkä eräpäivänä vuokraani. En ymmärrä miksi on niin tarkka. Jos vuokran eräpäiväksi on sovittu 10. päivä, niin minä ymmärrän asian silleen, että voin maksaa vaikka 10. päivä tai edeltävänä tai vaikka kaksi viikkoa ennen, jos haluan.
Taas tuli sähköpostia, että "miksi olet maksanut vuokrasi jo nyt, vaikka eräpäivä on vasta 10. päivä. Minulla menee kirjanpito sekaisin, kun et osaa maksaa oikeana päivänä." Melkeinpä naurattaa.
Viime kuussa valitti sitä, että maksoin viikon liian aikaisin. Sitä edellisessä kuussa olin maksanut liian myöhään, kun maksu oli hänellä vasta 11. päivä. Silloin maksoin 10. päivä, kun oli eräpäivä (ja palkkapäivä).
Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?
Taas tuli sähköpostia, että "miksi olet maksanut vuokrasi jo nyt, vaikka eräpäivä on vasta 10. päivä. Minulla menee kirjanpito sekaisin, kun et osaa maksaa oikeana päivänä." Melkeinpä naurattaa.
Viime kuussa valitti sitä, että maksoin viikon liian aikaisin. Sitä edellisessä kuussa olin maksanut liian myöhään, kun maksu oli hänellä vasta 11. päivä. Silloin maksoin 10. päivä, kun oli eräpäivä (ja palkkapäivä).
Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?