Hikeä ja tuskaamitäs hellepäivään kuuluu?
pitäs uskaltautua ulukokausteella nurmenkaatoon, leikkuri ainaski starttas että sekään ei käy tekosyystä ja pensaaki olismitäs hellepäivään kuuluu?
Me pakoillaan sisällä kun poika sai rokotuksen ja on hiukan kipee...pitäs uskaltautua ulukokausteella nurmenkaatoon, leikkuri ainaski starttas että sekään ei käy tekosyystä ja pensaaki olis
niistä rokotuksista taitaa tosiaan useinkin seurata pikku kuumeiluaMe pakoillaan sisällä kun poika sai rokotuksen ja on hiukan kipee...
ettäs kehtaat :stick:
kirppareita kanssa harrastanMie oon niin pihi että vaikka joskus oliskin varaa niin en halua. Kirpparit on kivoja, samoin kun nuo aletangot/laarit jne.
mikäs murheena :hug:Kurjuuden päivä :'(
kastoin talviturkkini =)mitäs hellepäivään kuuluu?
pic or it didn't happenkastoin talviturkkini =)
Ostin jäätelöä joka oli PAHAA. Siis tosi pahaa. Siitä jäi vielä pahuuden lisäks ikävä jälkimaku suuhun ja jotain kikkareita hampaankoloon, ptyi.mikäs murheena :hug:
mulla on 4 todistajaapic or it didn't happen
mikä jäätelö voi olla noin pahaa :OOstin jäätelöä joka oli PAHAA. Siis tosi pahaa. Siitä jäi vielä pahuuden lisäks ikävä jälkimaku suuhun ja jotain kikkareita hampaankoloon, ptyi.
Magnum infinity - chocolate & caramel. Tumma, melkein mustaan vivahtava kääre.mikä jäätelö voi olla noin pahaa :O
että tietää välttää
pyh, mä tykkään just tollasista ihan kybälläMagnum infinity - chocolate & caramel. Tumma, melkein mustaan vivahtava kääre.
yrjöögh!
:hug:Ostin jäätelöä joka oli PAHAA. Siis tosi pahaa. Siitä jäi vielä pahuuden lisäks ikävä jälkimaku suuhun ja jotain kikkareita hampaankoloon, ptyi.
Mä tykkään yleensä kaikesta jäätelöstä (paitsi rommirusinasta) mutta toi oli niin surkea jäätelökokemus etten suosittele kenellekään. Paitsi ituhipeille, koska tuossa on Rainforest alliance certified cocoa-merkki.pyh, mä tykkään just tollasista ihan kybällä
no nyt selkis miks se oli niin pahaaMä tykkään yleensä kaikesta jäätelöstä (paitsi rommirusinasta) mutta toi oli niin surkea jäätelökokemus etten suosittele kenellekään. Paitsi ituhipeille, koska tuossa on Rainforest alliance certified cocoa-merkki.
Moi!Me pakoillaan sisällä kun poika sai rokotuksen ja on hiukan kipee...