Mää ostan niin vähän että kai ne teknisesti ottain riittäis. Mutta en halua maksaa niistä normaalihintaa, joten harvoin sillä ostan.eikai kellään riitä rahat ostaa vaatteita normihinnoilla
se on hyvä että sulla on itsekuria ja ostat vaan tarpeeseenMää ostan niin vähän että kai ne teknisesti ottain riittäis. Mutta en halua maksaa niistä normaalihintaa, joten harvoin sillä ostan.
Ei mulla oikeesti oo itsekuria, vaatteet ei vaan oo mun juttu Helppo säästää semmosesta mikä ei niin hulluna kiinnosta; mulla on sit omat juttuni joihin törsään.se on hyvä että sulla on itsekuria ja ostat vaan tarpeeseen
lapsiperheessä niitä ryysyjä joutuu ostamaan hurjasti jo siksi että jatkuvalla syötöllä jää jotain pieneksi
Mie oon niin pihi että vaikka joskus oliskin varaa niin en halua. Kirpparit on kivoja, samoin kun nuo aletangot/laarit jne.eikai kellään riitä rahat ostaa vaatteita normihinnoilla
vaatteet kutistuu niin hurjasti pesussa :xmas:Ei mulla oikeesti oo itsekuria, vaatteet ei vaan oo mun juttu Helppo säästää semmosesta mikä ei niin hulluna kiinnosta; mulla on sit omat juttuni joihin törsään.
Joo onhan se ihan eri asia ostaa vaan yhdelle aikuiselle. Nyt tosin käyny vähän tuota pieneksi jäämistä täälläkin :snotty:
:hug:...hyi hittolainen, sympatiseeraan aj empatiseeraan kyllä...ja vielä näillä ilmoilla :O!!Ääh, pitäis lähtee shoppaan juhlavaatteita. Tripla-ääh ja plääh.
Mä inhoon yli kaiken vaatehankintojen tekemistä, olipa sitten kyseessä meikäläinen tai muu väki, joten... en kyllä auliisti sijoitakaan vermeisiin täyttä hintaa. Ja ipanat kun kuluttavat nyt vaatteita minkä ehtivät, niin halvennuslaarit ovat tulleet tässä todella hyvin tutuiksi kaikin puolin . Nopeat syövät hitaat siinä hommassa.eikai kellään riitä rahat ostaa vaatteita normihinnoilla
Hei, se on se japakiinalainen pesukone *nyökyttelee pontevana*..!!Ei mulla oikeesti oo itsekuria, vaatteet ei vaan oo mun juttu Helppo säästää semmosesta mikä ei niin hulluna kiinnosta; mulla on sit omat juttuni joihin törsään.
Joo onhan se ihan eri asia ostaa vaan yhdelle aikuiselle. Nyt tosin käyny vähän tuota pieneksi jäämistä täälläkin :snotty:
:hug:...tutulta kuulostaa...tosin nyt on meillä kumma tilanne - yksi on vielä tovin joukosta pois, niin eihän nää kaksi muuta sitten osaa keskenänsä mitään muuta tehdäkään kuin kisailla ja vänkyttää...Mie kerkeen tulla ihan virallisesti hulluksi noiden lasten kans kesän aikana. Tänään (taas) hirvee valitus jo siitä mitä pitäis tehdä, minne mennä jne. Ja nyt kuopus päätti että haluaa pihalle leikkimään naapurien lasten kanssa ja esikkoa ei meinaa kirveelläkään saada ulos, jäi sitä sisälle mököttämään ja valittamaan miulle kun kuopus ei leiki hänen kanssaan niitä leikkejä mitä hän haluaa...muutenkin nuo on kaikesta eri mieltä. :headwall: Yritä siinä sitten olla erotuomarina ja pehmusteena välissä..
meillä on aina maanantaisin ns. jääkaappikatsaus..ei muuten tule pieneen mieleenkään pitää kaffeetaukoakaan :snotty: :O...
Mitähän sitä keksis sitten päivälliseksi? Kun tämmösten ilmojen myötä tahtoo kaikilta lähteä ruokahalu aivan kokonaan...eikä mullakaan ole intoa olla hellan ääressä niin yhtään...
Ihana ! Mä luulen kans, että meillä joutuu nyt vetään hatusta jotain sovellusta... mysteerinen muhennos a la äiti ...meillä on aina maanantaisin ns. jääkaappikatsaus
Onk sulla päältäajettava? jonkun laudan pätkällä sit vaan kaasua painelet:xmas:prkl, pitäs leikata ruoho ja poika läks reissuun
joudun vissiin tönkköjalalla ite hyörimään
ei tämmöselle pikkuläntille vaikuta laittaa ruohoraktoria, moottori pyörittää vain terää ja ite pitää pitää huoli suunnasta ja vauhista ihan lihasvoiminOnk sulla päältäajettava? jonkun laudan pätkällä sit vaan kaasua painelet:xmas:
ettäs kehtaat :stick:Onk sulla päältäpantava? omalla pätkällä sit vaan painelet:xmas:
:wave: moimoro:wave:
:Oettäs kehtaat :stick:
Heippa:wave:moro:wave: