Haluuks tulla meillekki peseen mun pitäis kans pestä mut ei jaksa miläänKyl täytyy olla päässä jotaki vikaa kun tälläsessä helteessä alkaa pesemään ovia ja ikkunoita!
Ennen kahtatoista alotin ja nyt oon valmis
Ihan sekopäistä touhua ootkohan saanut auringonpistoksenKyl täytyy olla päässä jotaki vikaa kun tälläsessä helteessä alkaa pesemään ovia ja ikkunoita!
Ennen kahtatoista alotin ja nyt oon valmis
Mussu:kiss:Haluuks tulla meillekki peseen mun pitäis kans pestä mut ei jaksa milään
Varmaan joku tilapäinen häiriö aivoissa!Ihan sekopäistä touhua ootkohan saanut auringonpistoksen
no toi käy reenist kyl iha, ohan se raskasta hommaa kaikki pestä. Tääl noit ikkunoit on sit ihan kiitettävästiMussu:kiss:
No en ainakan tänään Ihanku olis hauberitki kipiät, rankkaa reeniä.
Höh :hug:Nyt on ihan semmoinen olo, että palais rööki jos toinenkin jos polttaisin.. Oikeen kunnon veetutusilta/päivä.
mulla on ihan sama onko sisäl vai ulkona kun kummassakin on kuuma!:vampire: vielä parisen vkoa
Onpas ollu menoa ja meininkiä, mutta hyvä nii. Onneks on kämppä viilee, saa olla ulukona nii lämmin ku tykkää
Ei mulla muuta :kiss:
Mulla on väljiä t-paitoja yökkäreinä, mutta näin kesällä tarkenee mainiosti ilmankin :saint:
doggie?keksikääs nyt sitten lusikan tilalle joku muu juttu...vaihtelu virkistäis:xmas:
mullakin pitää olla peitto/pussilakana aina jalkojen välissäItse käyn niin kuumana normaalistikin että olis aika järkkyä jos joku olis kokoaika kiinni. Pakko tunkea peitto omien jalkojenkin väliin kyljellään nukkuessa ettei tule liian lämmin
Sama vikamullakin pitää olla peitto/pussilakana aina jalkojen välissä
mä vielä laitan peiton jaloissa niin että ovat kuin makuupussissaJoo oikeaoppinen peiton taittelu on vaikeampaa ku origami.
Niin siitä nukkumisvaiheesta just puhuin. Muina aikoina tapahtuvat pyrkimykset käsitellään erikseen.
Näinpä taijan minäki tehämä vielä laitan peiton jaloissa niin että ovat kuin makuupussissa
eiks se oo vähän hankala nukkua?doggie?
kummallisia tapoja mutta minkäs teetNäinpä taijan minäki tehä