Heeeejjjj :wave: sua oliki jo ikävä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28555701:hiio-hoi! Selviydyin laivareissusta kunnialla, nyt on vähän heikko happi
Heeeejjjj :wave: sua oliki jo ikävä :ashamed:
Onko se mun päässä vaan vai onko toi tikkarijäätelö vähän härskin muotonen?
edes mä en näe tossa mitään härskiäOnko se mun päässä vaan vai onko toi tikkarijäätelö vähän härskin muotonen?
sitten se on vaan mun päässä :ashamed:edes mä en näe tossa mitään härskiä
onks se hyvä vai huono uutinen?sitten se on vaan mun päässä :ashamed:
oon aina aattellu et se ois hyvä mut onkse?onks se hyvä vai huono uutinen?
on tietystioon aina aattellu et se ois hyvä mut onkse?
sitä vaan ihmettelin et miten sä et nähnyt siinä mitään mut ehkä se johtuu siitä et se muistuttaa enempi miehistä osaa(mun mielestä) joten ehkä sä et sitä miehenä niin nääon tietysti
taidat olla oikeassasitä vaan ihmettelin et miten sä et nähnyt siinä mitään mut ehkä se johtuu siitä et se muistuttaa enempi miehistä osaa(mun mielestä) joten ehkä sä et sitä miehenä niin nää
taidan vaan nähdä kyseisiä juttuja vähän jokapaikassa:saint: ...kesä ja kärpäset...taidat olla oikeassa
onko oikein A-luokan matka vai lähteekö perhe mukaan?Äääk ku jänskättää, parin päivän kuluttua istanbuliin:Osaksan kautta
Hitto ku hieno ilma oli, poltin sit nahkanikin mökillä
Koko perhe mennään miehen sukulaisia morjestaan. Onneks ne mellakat on vissiin rauhoittuneet joonko oikein A-luokan matka vai lähteekö perhe mukaan?
Joko vitutus helpottanu :kiss::wave: