Minä taas ootan syysiltoja. Ne lämpimät elokuun pimeät illat, tai syysmyrskyt ja kynttilätIhana kun illat on jo niin valosia! Ihan lempparia makoilla kesäiltoina pihakeinussa <3
Vähän hassu ilme
Minä taas ootan syysiltoja. Ne lämpimät elokuun pimeät illat, tai syysmyrskyt ja kynttilätIhana kun illat on jo niin valosia! Ihan lempparia makoilla kesäiltoina pihakeinussa <3
Vähän hassu ilme
On niissäkin oma tunnelmansa, mutta pitkän ja pimeän talven jälkeen valo tuntuu niin ihanaltaMinä taas ootan syysiltoja. Ne lämpimät elokuun pimeät illat, tai syysmyrskyt ja kynttilät
Minä näytän pimeässä hyvältäOn niissäkin oma tunnelmansa, mutta pitkän ja pimeän talven jälkeen valo tuntuu niin ihanalta
Lahdessa mukkulan uusi kuplahalli. Siellä on jalkapallokenttä sisällä. Muitakin pelejä voi pelataMikä teltta toi on?
Ihan toi mekko!!
Onnea mutta mistä? Ei kuitenkaan mitään mainintaa mitkä juhlat? Onhan sillä on lapsellekin eroa onko synttärit vai yo-juhlat. Kyllä mä olen blogiini laittanut aina, että mitä juhlitaan.
Onks tämä se kuuluisa lootusasento? :vampire:On se kesä vaan kiva voi olla ulkona raittiissa ilmassa