The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heipparallaa :) Ylppäreistä on selvitty ja Ideaparkista käyty eilen ostamassa uudet juoksulenkkarit ja juoksutoppi. Juoksushortsit ja pullo jäi vielä ostamatta, pullo tosin tilattu tänään netistä, joten aika hyvällä mallilla näin kesää ajatellen alkaa kamat olemaan :)

Tällaset lenkkarit..

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28554378:
Heipparallaa :) Ylppäreistä on selvitty ja Ideaparkista käyty eilen ostamassa uudet juoksulenkkarit ja juoksutoppi. Juoksushortsit ja pullo jäi vielä ostamatta, pullo tosin tilattu tänään netistä, joten aika hyvällä mallilla näin kesää ajatellen alkaa kamat olemaan :)

Tällaset lenkkarit..

Onpas ovelan väriset...onko ne vaan kuvas tollaset hohtavat?eikai ne nyt luonnossa noin...jännät:)

mää tarttisin kans uutta vaatetta ja yöppärin tai pyjaman.netin kolunnut läpi mut ei oo mitään oikeen vielä löytynyt,pitäs mennä kaupoille mut se menee sit ainakin kahen viikon päähän et pääsee kauemmas kunnon kaupoille.

Viimeksi muokattu:
:hug: jotku vaan on semmosia häilyväisiä

just eilen illalla puhuttiin enon vaimon kans kuinka ärsyttävää on jos ihmiset ei tee niinkö on sovittu
Nii no kaikki meni herranjumala melkein puolivuotta hyvin ja nyt meni taas kaikki persiilleen (tuskinpa tän toisen mielestä) mutta miksipä mulla on kauheen välinpitämätön olo, en jaksa olla vihanenkaan, pettynyt, ääärimmäisen pettynyt.. Ja kamalampi tunne tää on ku viha, ja luulin että oon ennenki ollu pettyny mutta en ookkaan ainakaan näin paljoa...

Kamala sentään vali vali eiku ihana auringonpaiste ulkona, varjosta en tiiä mut auringossa on 36+ :D

Nii no kaikki meni herranjumala melkein puolivuotta hyvin ja nyt meni taas kaikki persiilleen (tuskinpa tän toisen mielestä) mutta miksipä mulla on kauheen välinpitämätön olo, en jaksa olla vihanenkaan, pettynyt, ääärimmäisen pettynyt.. Ja kamalampi tunne tää on ku viha, ja luulin että oon ennenki ollu pettyny mutta en ookkaan ainakaan näin paljoa...

Kamala sentään vali vali eiku ihana auringonpaiste ulkona, varjosta en tiiä mut auringossa on 36+ :D
ei tosta nyt oikeen pääse juoneen kiinni mutta tosi ikävältä kuulostaa :hug:

kahvikirahvi
Ihan uskomattoman hyviä on noi einespinaattiletut. Päälle nokare voita ja uuniin hetkeks :p Harmi kun pp on kipeä niin ei kehtaa lähteä ulos, vaikka on noin nätti ilmakin ulkona :|

ei tosta nyt oikeen pääse juoneen kiinni mutta tosi ikävältä kuulostaa :hug:
Hmh, no tää normaali tilanne, mä ja lapset mentiin synttäreille, mies töihin ja siitä kavereiden kanssa kiihdytyskisoihin. Kysyin meneekö se sitten kaljotteluksi? Ei mene sano ukko... Lähettiin kotia ja soitin miehelle, kaks juonu mut ei hän montaa ota.. Sanoin okei ei se haittaa jos ei lähe lapasesta (mikä minä oon isoa miestä käskemään) puol kakstoista lopetin odottamisen ja olo tyhjä.. Puoli viideltä ukko kotiin aivan pää jäässä.. Ei mua hänen juopottelunsa haittaa enkä nyt lähiaikoina oo nalkuttanu jos ottaa jotain mutta montako valhetta yhden illan aikana voi sanoa.. Sen lisäks selvis että oli jossain ihan muualla missä sanoi olevansa...

kahvikirahvi

Tiedän ton tunteen paremmin kun hyvin. Vittumaisempaa pettymystä en kyllä keksi.
Mutta kyllä se siitä, usko pois :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä