Juu niin näyttää olleen,en ees minä oo ollut paikalla yksin höpisemässäaamupäivää =)
onpas täällä ollut rauhallista :O
Juu niin näyttää olleen,en ees minä oo ollut paikalla yksin höpisemässäaamupäivää =)
onpas täällä ollut rauhallista :O
oli ihan hyvät ja porukkaa riittiOliko fami hyvä keikka/keikat eilen? me katottiin sit telkusta illalla PMMP:n osuus.
mä olin kaupungillaMie näköjään toimin illalla ketjuntappajana..:ashamed:
Missä te oikeen olitte kaikki, yleensä on pitkät höpinät vielä myöhään yölle asti, saan aamulla lukea niitä sit
On vähän plaah-olo..en tiä mitä tässä tekis. Lapset lähti ulos, esikko tuli varmaan viiden minuutin päästä sisälle takas, sanoi että suuttui jollekin..ja kuopus on hävinny tuolta jonnekin, varmaan kysymässä kavereita ulos..pitää seurata asiaa ja jos ei ala näkymään niin etsimäänhän sitä on lähettävä.
Terassifiilis!!! Kuka lähtee seuraks? Onks tähän aikaan vielä mikään aukikaan?
jaksat ja kykenet kylläJust nyt ei ole sellanen fiilis ja eikai ne vielä auki ole..tai en minä tiedä kun ikinä aamusin missään terdellä oo. Mun pitäs ensviikonloppuna mennä,voi voi,miten sitä jaksaa ja kykenee:snotty:
mä olin koko illan siskon tykönäMie näköjään toimin illalla ketjuntappajana..:ashamed:
Missä te oikeen olitte kaikki, yleensä on pitkät höpinät vielä myöhään yölle asti, saan aamulla lukea niitä sit
On vähän plaah-olo..en tiä mitä tässä tekis. Lapset lähti ulos, esikko tuli varmaan viiden minuutin päästä sisälle takas, sanoi että suuttui jollekin..ja kuopus on hävinny tuolta jonnekin, varmaan kysymässä kavereita ulos..pitää seurata asiaa ja jos ei ala näkymään niin etsimäänhän sitä on lähettävä.
Mä olin eka moikkaas äippää ja sit siitä kaverille ja siellä menikin aika myöhään oli menoa ja meininkiä.Siis ihan selvinpäin oltiin.Mie näköjään toimin illalla ketjuntappajana..:ashamed:
:Ooli ihan hyvät ja porukkaa riitti
mäkin jouduin kaataan pienen tilkan siideripullostani maahan
nyt tuntuu kyl ettei kiinnostais pätkääkään mutta kai se on mentävä. ehkä ihan hyvä sit oli sairastaa nyt ku alkaval viikol, sitten en ainakaan jaksais mennä minnekkään.kaipa mut sit raahataan väkisin vaikken jaksaiskaan.jaksat ja kykenet kyllä
terassikausi ja tupakat loppu ok =)Huomenta! Eilen tuli avattua terassikausi ja käteisvaroja on kadonnut sen mukaisesti.
Ja tupakat ILMEISESTI loppu
sulla on viikko aikaa piristyänyt tuntuu kyl ettei kiinnostais pätkääkään mutta kai se on mentävä. ehkä ihan hyvä sit oli sairastaa nyt ku alkaval viikol, sitten en ainakaan jaksais mennä minnekkään.kaipa mut sit raahataan väkisin vaikken jaksaiskaan.
Kuitteja rahapussi pullollaan. Alkuillasta paukkuja, loppuillasta näemmä kaljaa ja lonkeroa.terassikausi ja tupakat loppu ok =)
tuo käteisvara ei
muisti ei sentäs kadonnutKuitteja rahapussi pullollaan. Alkuillasta paukkuja, loppuillasta näemmä kaljaa ja lonkeroa.
Ja taksikuittikin löytyy...
Mutta hauskaa oli, eikä edes rapulaa =)
pääasia että oli hauskaa eikä rapulaaKuitteja rahapussi pullollaan. Alkuillasta paukkuja, loppuillasta näemmä kaljaa ja lonkeroa.
Ja taksikuittikin löytyy...
Mutta hauskaa oli, eikä edes rapulaa =)
en mä tiedä, automaattisesti menee rahapussiin :ashamed:minkä hiivatin takia te keräätte niitä kuitteja?
Osittain vähän heikossa, piti noista kuiteista tarkistella.muisti ei sentäs kadonnut
Sama juttu.en mä tiedä, automaattisesti menee rahapussiin :ashamed:
Mä otan pienimmästäkin ostoksesta kuitin,tarkistan sen ja viskaan pois.Toki niitä kerääntyy mutta ei nyt mitenkään paljon et kyllä suurinosa lentää samantein roskiin.minkä hiivatin takia te keräätte niitä kuitteja?