Mulla tollanen on kans ihan passeli,jopa 15 ja aurinko on ihan hyvä.Kattelin eilen noita säitä ni hemmetti ku pohjosessa on ihan turkasen lämmin,ihan hassuamyulla kans riittä pikkusen vähempikin lämpö, noin 20...22 ja puolipilvinen on mulle mieleisin sää
täällä on tosiaan nyt aivan ennätyskelit, saa nähä kuluuko tässä rytäkässä kaikki kesän hellepäivätMulla tollanen on kans ihan passeli,jopa 15 ja aurinko on ihan hyvä.Kattelin eilen noita säitä ni hemmetti ku pohjosessa on ihan turkasen lämmin,ihan hassua
:wave:Huaament. 6 yötä valvottu, 1 jäljellä. Alkaa jo himppasen väsyttää :snotty:
Lomaa on vasta elokuussa, mutta vapaata sentään. Ei tosin koko viikkoa vaan ensi viikolla on yksi yö töitä.:wave:
kai se viimenen yövalvominen menee sitten jo vaikka päällä seissen.Onkos sitte jo lomat vai onko vaa 7päivän vapaa?
sitten alkaa koulutaivalhuomenta :flower:
tänään on keskimmäisellä poijjalla vimppa päivä eskarissa
siinähän se, sais vaan pohkeeseen sen verran jerkkua että sais askeleen rullaamaan normaalistisitten alkaa koulutaival
mites koipi voi?
tuo on just passeli ilmamyulla kans riittä pikkusen vähempikin lämpö, noin 20...22 ja puolipilvinen on mulle mieleisin sää
ei kannata mennä espanjaan vaan lappiin luki eilen jossaintäällä on tosiaan nyt aivan ennätyskelit, saa nähä kuluuko tässä rytäkässä kaikki kesän hellepäivät
en sinänsä pahastuis jos näin kävis
ihan aina en ymmärrä mitä sä höpäjät onks toi niinku voimaa vai jotain muuta tarkoittavaa....?siinähän se, sais vaan pohkeeseen sen verran jerkkua että sais askeleen rullaamaan normaalisti
nyt nilkka on niin heikko että en saa pidettyä koko ropan painoa päkiällä
arvasit aivan oikein, voimaapa hyvinkin tarkoitinihan aina en ymmärrä mitä sä höpäjät onks toi niinku voimaa vai jotain muuta tarkoittavaa....?
aikansa vie : /siinähän se, sais vaan pohkeeseen sen verran jerkkua että sais askeleen rullaamaan normaalisti
nyt nilkka on niin heikko että en saa pidettyä koko ropan painoa päkiällä
juu, tinkun hellässä huomassa hyvin nukuttu yö kuittas edellisen päivän rasituksetaikansa vie : /
onko kuitenkin vähän parempi kuin eilen työpäivän jälkeen?
Wuhuu! en mä ihan tyhmä olekkaan vaikken aina kaikkee tajuukkaa:snotty:arvasit aivan oikein, voimaapa hyvinkin tarkoitin
hienoa :flower:juu, tinkun hellässä huomassa hyvin nukuttu yö kuittas edellisen päivän rasitukset
:heart:juu, tinkun hellässä huomassa hyvin nukuttu yö kuittas edellisen päivän rasitukset
ja sitte kuvaa tänne niin saadaan arvostella että löytykö hienot kamatAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28546866:Heipä hei. Lapset toimitettu hoitoon, pyörillä kipastiin tosta pikaseen, nyt tarvii syyä aamupuurot ja sitte pitäs lähteä juoksukamppeita osteleen, sekä jotaki ruokaa töihin.
MoiiiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28546866:Heipä hei. Lapset toimitettu hoitoon, pyörillä kipastiin tosta pikaseen, nyt tarvii syyä aamupuurot ja sitte pitäs lähteä juoksukamppeita osteleen, sekä jotaki ruokaa töihin.