The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tahtoisin kans käyä Tampereella,siitä on aikaa kun viimeks käyny eli joskus mukulana viimeks enkä kyl rehellisesti muista onko tullu sen kummemmin käytyy,no särkänniemes ehkä kerran pari.läpi ajettu tuhansia kertoja kun mummulaan mentiin.
Tampere on aivan ihana kaupunki, niin kaunis! Ja yksi niistä harvoista paikoista, missä tunnen olevani kuin kotonani.

Nyt vain sattuu, mokoma, sijaitsemaan aivan väärällä puolella karttaa, joten toi välimatka on kiusallisen pitkä. Mutta jos nyt tänä kesänä sais sitä jotenkin kurottua umpeen :)...

Tampere on aivan ihana kaupunki, niin kaunis! Ja yksi niistä harvoista paikoista, missä tunnen olevani kuin kotonani.

Nyt vain sattuu, mokoma, sijaitsemaan aivan väärällä puolella karttaa, joten toi välimatka on kiusallisen pitkä. Mutta jos nyt tänä kesänä sais sitä jotenkin kurottua umpeen :)...
Turku on kanssa kaunis kaupunki
ja varmaan moni muukin kaupunki olisi :)

silloin kun olin joku 10-15v mentiin muutamana kesänä pohjoiseen ja aina tultiin sitten eri reittiä takaisin ja yövyttiin yö tai kaksi jossain kaupungissa :)

IhanaValo
Huomenta!

Tänään ollaankin esikon kans kotona kaksin melkein koko päivä, kuopuksen vien vielä hoitoon niin saa kaverien kans leikkiä ennen lomaa vielä, kattoo jos uskaltais numeronsa antaa vaikka yhdelle tytön kaverin äidille, että sovittais tyttöjen näkevän sit kesälläkin..

Esikolla on tänään joku erikoispäivä, menee vasta iltapäivällä muutamaks tunniks..kai niillä oli joku reissu.

Ja sit lomille..voi voi, mitä noiden kans sit keksii..

huomenta =)

aurinko näyttää paistavan ja aamukahvia juon

se tosiaan alkais koululaisilla loma tänään, huomenna vielä todistusten haut
esikoisella viimeinen päivä tuossa koulussa missä nyt on ja tuon luokan kanssa
syksyllä sitten uudet koulukuviot :)
pienemmät jo eilen sanoikin että tyhmää kun lähtee samasta koulusta pois :(

Huomentaaaa:)

Enpä nukkunut kuin 3h ,eli heräsin tossa 6 aikaan mutta ei se mitään olen ihan pirtee.Ehkä iltasella iskee väsy ja saan rytmin käännettyä takaisin.Päikkäreitä en aio tänään nukkua. Ja kun en tajunnut että klo on vasta 6 niin pistin pyykkikoneen pyörimään,toivottavasti naapurit ei häiriintynyt.
Aurinko paistaa ja mittari näyttää tällä hetkellä 21astetta,tietysti varjon puolella.

Hoi Touhotin!!! (joo, olen tässä viimeaikoina kuullut/katsellut aivan liian useasti Mikki Hiiren Kerhotaloa :p)

Voi varjele, meikäläinen on pystyssä...heräämisestä en puhu niin mitään...meni yö ihan rikkonaiseksi näitten mussukoitten kanssa...

Esikoinen se hyppeli sitten viimeistä kertaa viralliselle koulupäivälleen - mä sitä rutistin tuossa ovensuussa ja pussatamoiskautinkin - "Äitiii...koetas nyt...noh, rajota jo..!" ja kihitykset perään - potkasin onnen potkun persuuksille. Huomenna vielä The Paperin haku, sitten kirmataan kesälaitumelle - ou JEAH :D!

Joten - kaikille pienille ja isommillekin koululaisille aivan mahtavaa viimeistä koulupäivää!! Olkaa ylpeitä itsestänne, selvisitte urakasta varsin mainiosti! Ja kotitukijoukoille isot halitukset siitä nostattavasta tsemppihengestä ja huollosta - ollaan mekin mahtavia :)!

..do diin...en todellakaan ole herännyt...eikä ole moista erehystä sattunut sitten vastasyntyneitten...

Rupesin tässä ihmettelemään, että kyllähän mä itelleni ihan varmasti jo ehdin kaataa kahvikupillisen, vaan missäs mahtaa kuppi luurata...??

Pyörähdin keittiössä ympäri ja huomasin, että mulla on näemmä toi maitopurkki nätisti tuossa kahvinkeittimen vieressä - ei ole sen luontainen paikka - joten....

Olin sitten tyrkännyt kahvikuppini sujuvasti jääkaapin oveen :O :D...! No, onpahan ainakin jäähtynyttä...

...uskaltaakohan tässä lähteä ihanjustkohta liikenteeseen tuon loppurevohkan kanssa ja vielä immeisten ilmoillekin..??? Saattais olla fiskumpaa jäädä pyörimään kotitanhuville :snotty:...mutta kun on pakko |O! Meijen esikoisen vermeet huomiselle on ihan vaiheessa ja näemmä suurin osa siellä kaupassa :ashamed:...ihan perinteistä viimemetrien säätöä täällä, vaikka kuinka olen mukamas kartalla kaikesta....

Huomenta!

Tänään ollaankin esikon kans kotona kaksin melkein koko päivä, kuopuksen vien vielä hoitoon niin saa kaverien kans leikkiä ennen lomaa vielä, kattoo jos uskaltais numeronsa antaa vaikka yhdelle tytön kaverin äidille, että sovittais tyttöjen näkevän sit kesälläkin..

Esikolla on tänään joku erikoispäivä, menee vasta iltapäivällä muutamaks tunniks..kai niillä oli joku reissu.

Ja sit lomille..voi voi, mitä noiden kans sit keksii..
Oikein ihanaa päivää teillekin :)! ..jäikös muuten ne kolotukset eiliselle päivälle :hug:...?

Toi on aina niin jännää, kun lapset kasvavat ja rohkaistuvat pikkuhiljaa isoille tärkeille asioille kuten esim puhelinnumeron antamiselle tärkeälle kaverille :). Jos hän ei sitä uskalla antaa, niin voithan sinä sitten sen antaa tai olla yhteyksissä.

Ja ole huoleti siitä, mitä keksitte puuhastella lomanne aikana - kyllä lapset keksii tekemistä ja jos ei keksikään, niin sitten voi vaikka tylsistellä yhdessä! Sekin on muuten hurjan tärkeä asia - että osaa tylsistyä ja viihtyä ainakin tovin siin tylsyydessä ja tekemättömyydessä :).

Kunhan kelit olis kohdalleen, niin sitten on vain maailma avoinna...:)
Eli....ei tarttis kyllä olla ihan näin lämpsää :snotty:....:D

Sangria
Mun ja tytön keskustelu kun lähti kouluun:

Minä: onko sinulla bussikortti nyt varmasti?
Tyttö: ei ole
minä: jaaha....hävinny?
Tyttö: joo, hävis
minä: jaha, hyvä juttu, heippa!

:snotty:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä