jos ei huomannut, jos väsytti liikaa : /ei pyytäny viekkuun noh,minkäs sille voi
jos ei huomannut, jos väsytti liikaa : /ei pyytäny viekkuun noh,minkäs sille voi
täytyy varmaan kanssa särkänniemessä käydäAi himputti, sekin vielä...sitä tiiäkään jos vaikka päästäs Tampereelle! Mä niin tykkään siitä kaupungista ja viime kerrasta on aivan liian kauan ...
Mutta totta joka sana:kiss:Osuu, osuu, ihan varmasti osuu - usko pois vaan . Se jysäyttää kyllä just silloin, kun vähiten odottaa...
Ja kiitos kauniista sanoistasi - mä ihan nyt häkellyin kokonaan....tämmösiin nyt ole tottunut :snotty:....
tässä kanssa juuri hankin nukkuun lähtemistä...mutta nyt mä kyllä lähden koisiin :wave:...
Nukkukaahan kaikki oikein makoisasti :kiss:!
niinpäMutta totta joka sana:kiss:
Tampere on aivan ihana kaupunki, niin kaunis! Ja yksi niistä harvoista paikoista, missä tunnen olevani kuin kotonani.Mä tahtoisin kans käyä Tampereella,siitä on aikaa kun viimeks käyny eli joskus mukulana viimeks enkä kyl rehellisesti muista onko tullu sen kummemmin käytyy,no särkänniemes ehkä kerran pari.läpi ajettu tuhansia kertoja kun mummulaan mentiin.
ehkä ensikerrallajos ei huomannut, jos väsytti liikaa : /
Turku on kanssa kaunis kaupunkiTampere on aivan ihana kaupunki, niin kaunis! Ja yksi niistä harvoista paikoista, missä tunnen olevani kuin kotonani.
Nyt vain sattuu, mokoma, sijaitsemaan aivan väärällä puolella karttaa, joten toi välimatka on kiusallisen pitkä. Mutta jos nyt tänä kesänä sais sitä jotenkin kurottua umpeen ...
kiitos samoin =)Vaan nyt lähden koukuttamaan sen Nukku- Matin :wave:...
tinkuliini ja famipala - ite ootte ihania :kiss: :heart:
Näkyilemisiin! Ja tinkulle paljon hyväätekeviä parantavia unikuvia :hug:...!
Oikein ihanaa päivää teillekin ! ..jäikös muuten ne kolotukset eiliselle päivälle :hug:...?Huomenta!
Tänään ollaankin esikon kans kotona kaksin melkein koko päivä, kuopuksen vien vielä hoitoon niin saa kaverien kans leikkiä ennen lomaa vielä, kattoo jos uskaltais numeronsa antaa vaikka yhdelle tytön kaverin äidille, että sovittais tyttöjen näkevän sit kesälläkin..
Esikolla on tänään joku erikoispäivä, menee vasta iltapäivällä muutamaks tunniks..kai niillä oli joku reissu.
Ja sit lomille..voi voi, mitä noiden kans sit keksii..