The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joo sitä se on, eilinen kauppaan lähtö meni aika pitkälti näin:
"pusuja, äiti lähtee kauppaan nyt, onkohan mulla kaikki, heippa sitten"
*puoli minuuttia ja ulko-ovi käy*
"äiti unohti auton avaimet, nyt menen, moikka"
*alle puoli minuuttia ja ovi käy jälleen*
"voi hitsi, äiti unohti lompakon, moikka sitten"
*jälleen hetken kuluttua*
"NONIIN äiti unohti kauppalista nyt menen jäi mitä jäi!"
*vielä kerran*
"**** missä ne postiin menevät laskut on mä vien ne nyt ennen ku unohdan!!"

:saint:

Niin ja arki sujuu hyvin, mä olen hyvinkin seesteinen ja ukko senkun ihmettelee miks mä en enää suutu niinku mistään :D Lapset on innoissaan ja kaipa tuo ukkoki alkaa lämmetä ajatukselle :saint:
AIvan ihanaaa :D :heart:.....! Nautiskele olotilastasi siinä hormonihurmiossasi :heart:

....eikäkun meillä repeillään nyt sen verta vauhdikkaasti, että tää tuomari lähtee just nyt latelemaan tälle päivää viimeisiä komentosarjoja :wave:...jos simahtaisivat ihan yhtä nopeasti mitä nyt tässä toopeilevatkin...

See You later :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
No katos katos...mitäsmitäs...:)...

Jotain tapahtunut? Kehkeillä?

Mikä olotila sinulla nyt?!
jotain on tapahtunut :D

sain tiistaina häneltä kirjeen :heart: missä kirjoitti sitten kaikenlaisia mietteitään
oli pelännyt rakastua tai päästää sydämeen ja kuitenkin olin sitten sinne hiipinyt
oli myös miettinyt sitä kun olen vasta eronnut että jos sitten päätänkin palata eksän luokse vaikka monta kertaa ollaan tuosta puhuttu ja sanonut että se on ohi

eilen illalla nähtiin ja juteltiin :)
ja olo on taas =) :heart:

ja oli taas niin ihana nähdä =)
illemmalla laittoi myös viestin missä pyysi anteeksi epävarmuuttaan itsestään ja meistä
vähän päätöksensä jälkeen oli tajunnut että haluaa seurustella mun kanssa eikä ollut pystynyt unohtaan

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
jotain on tapahtunut :D

sain tiistaina häneltä kirjeen :heart: missä kirjoitti sitten kaikenlaisia mietteitään
oli pelännyt rakastua tai päästää sydämeen ja kuitenkin olin sitten sinne hiipinyt
oli myös miettinyt sitä kun olen vasta eronnut että jos sitten päätänkin palata eksän luokse vaikka monta kertaa ollaan tuosta puhuttu ja sanonut että se on ohi

eilen illalla nähtiin ja juteltiin :)
ja olo on taas =) :heart:

ja oli taas niin ihana nähdä =)
illemmalla laittoi myös viestin missä pyysi anteeksi epävarmuuttaan itsestään ja meistä
vähän päätöksensä jälkeen oli tajunnut että haluaa seurustella mun kanssa eikä ollut pystynyt unohtaan
Taivas varjele!

Tää on kuin elokuvissa....:heart:

Aivan ihanaa :)! Miten kertakaikkisen ihana asia, että hän tarttui kynään, istuutui alas ja kirjoitti kirjeen tunteistaan. Ja että paloa löytyy yhä...:heart:..

Näittekin toisenne! Voi että!!

(ihan sydämestä ottaa, sillai perhosensiipi- tavalla...pistää lallattamaan :D)

Mitäs nyt sitten? Kattelette...? Olette..?

Voi jeekura sentään :D!

• Tykkää
IhanaValo
Oi fami :heart: Ihanaa :)

Ei miulla muuta..

Ai nii, Tinkulle sairastamis :hug: paranemisia!

Nyt tää pinkasee suihkuun kun vielä jaksaa..sit vaadin mieheltä kunnon hieronnan, tuntuu et hartiat on taas menossa jumiin ku käsiä "viiltelee" ja yrittää puuduksiin laittaa :(

Oi fami :heart: Ihanaa :)

Ei miulla muuta..

Ai nii, Tinkulle sairastamis :hug: paranemisia!

Nyt tää pinkasee suihkuun kun vielä jaksaa..sit vaadin mieheltä kunnon hieronnan, tuntuu et hartiat on taas menossa jumiin ku käsiä "viiltelee" ja yrittää puuduksiin laittaa :(
:hug:...se on oikein, vaadit oikein kunnon hieronnan ja hyvänäpidon! Josko se sitten karkottaisi kaikki kolotuksetkin....

IhanaValo
Sitähän miun piti viel ihmetellä et Metis, (onnea paljon kokkiutumisesta :) ) ja miten hemmetissä sie noin pitkälle oon jo päässy raskaudessa??? Käsitinkö mie ihan oikein noi numerot :ashamed: vastahan sie plussasit?

Taivas varjele!

Tää on kuin elokuvissa....:heart:

Aivan ihanaa :)! Miten kertakaikkisen ihana asia, että hän tarttui kynään, istuutui alas ja kirjoitti kirjeen tunteistaan. Ja että paloa löytyy yhä...:heart:..

Näittekin toisenne! Voi että!!

(ihan sydämestä ottaa, sillai perhosensiipi- tavalla...pistää lallattamaan :D)

Mitäs nyt sitten? Kattelette...? Olette..?

Voi jeekura sentään :D!
niinpä, perinteinen ihana kirje :)

oli mahdollisuus nähdä eilen kun lapset oli isällään
käveltiin ja istuttiin ulkona ihanassa ilmassa ja syötiin jäätelöä :)
lauantaina nähdään kanssa joten jatketaan siihen mihin jäätiin :)
hän itse kysyi eilen aletaanko taas uudestaan seurusteleen :heart:

• Tykkää
niinpä, perinteinen ihana kirje :)

oli mahdollisuus nähdä eilen kun lapset oli isällään
käveltiin ja istuttiin ulkona ihanassa ilmassa ja syötiin jäätelöä :)
lauantaina nähdään kanssa joten jatketaan siihen mihin jäätiin :)
hän itse kysyi eilen aletaanko taas uudestaan seurusteleen :heart:
Oi, onnea :) :heart:!
Hitaasti kiiruhtaen...toisiinne uppoutuen...

Olen niin onnellinen sinun puolestasi. Teidän kahden puolesta :). Aivan parhaat uutiset!

• Tykkää
Oi, onnea :) :heart:!
Hitaasti kiiruhtaen...toisiinne uppoutuen...

Olen niin onnellinen sinun puolestasi. Teidän kahden puolesta :). Aivan parhaat uutiset!
kiitos =) :hug:
minäkin olen onnellinen ja kaipasin kyllä häntä paljon :)
tässä välissä sai sitten itsekin miettiä tunteitaan ja huomasi että kyllä hänestä tykkään tosi paljon :heart:

vaikeamman kautta kuten hän sanoi :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mua ei väsytä sitten yhtään:kieh: sen sitä saa ku nukkuu pitkii päikkäreitä pisin päivää.No kai se ihan normaalia on tälläsenä flunssasena.Maanantaina siis vasta töihin. Onneks kuumetta ei ole enää ollut.

Mä nauran täällä itelleni :D..juu, oon kyllä väsynytkin, mutta...ei musta sais niin millään minkään valtakunnan atk- ihmistä :snotty: :D...

"Hups, mitäs nyt tapahtui...missäs mä nyt oon...öö...mitä nappulaa mä nyt painan???!!" :D

• Tykkää
mä kävin tänään 4 aikaan kaupassa ja laitoin ostokset auton peräkontiin
illalla yksi lapsista kysyi missä meidän koulureput, (mentiin suoraan koulusta kaupoille) olin että juu ne on autossa ja siellä on myös se kauppakassi :D
käytiin toisessakin kaupassa ja ne ostokset jätin takapenkille mutta nuo toiset unohdin :ashamed:
onneksi siellä ei ollut muuta kuin jugurttia, mehua, banaania ja omenoita
no, jugurtit meni sitten roskiin kun olivat olleet siellä 5h :saint:

muuten olisinkin saattanut ne aiemmin muistaa mutta kun oli kevätjuhla ja sen jälkeen jäätiin ulos heittään vielä tikkaa :D

Viimeksi muokattu:
mä kävin tänään 4 aikaan kaupassa ja laitoin ostokset auton peräkontiin
illalla yksi lapsista kysyi missä meidän koulureput, (mentiin suoraan koulusta kaupoille) olin että juu ne on autossa ja siellä on myös se kauppakassi :D
käytiin toisessakin kaupassa ja ne ostokset jätin takapenkille mutta nuo toiset unohdin :ashamed:
onneksi siellä ei ollut muuta kuin jugurttia, mehua, banaania ja omenoita
no, jugurtit meni sitten roskiin kun olivat olleet siellä 5h :saint:

muuten olisinkin saattanut ne aiemmin muistaa mutta kun oli kevätjuhla ja sen jälkeen jäätiin ulos heittään vielä tikkaa :D
No voi ei :D! Onneksi ei kuitenkaan enempää mennyt tärviölle, ettei ollut leipärasvoja tai vaikka jäätelöä kassissa...vois olla aika liukasta kyytiä siellä takapenkillä...

Meillä on huomenna illalla kevätjuhla. Ja jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin huominen päivä on melkoista äksöniä aamusta iltaan, kun kaikilla on enempivähempi jännitystä ilmassa :)

Mua ei väsytä sitten yhtään:kieh: sen sitä saa ku nukkuu pitkii päikkäreitä pisin päivää.No kai se ihan normaalia on tälläsenä flunssasena.Maanantaina siis vasta töihin. Onneks kuumetta ei ole enää ollut.
:hug:...unet tulevat tarpeeseen. Onneksi sulla on tässä aikaa säätää rytmiä kohdalleen. Mutta sitä ennen yritä häätää tauti pois, inhottavaa olla kesällä kipeenä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä