Höh,eikö kipee saa yhtään seuraa kenestäkään? mä olen NIIN tylsistynyt jo! weer iiis evripadi?!
Töttöröö !
Peeeeek A Pooo!
Mitä tänne kuuluu? Mäpä valmistuin maanantaina kokiksi :saint:
No niin - eli aivan pientä ponnistusta vailla siis! Hienoa !Mää muuten valmistun näillä näkymillä vuoden lopussa, tänään oli opo kattonu mun hyväksiluvut ja sanottiin että näyttää siltä että oon työharjottelua ja opinnäytetyötä vaille valmis
Paljon onnea uunituoreelle kokille:flower::flower:
Peeeeek A Pooo!
Kiitos :heart:Töttöröö !
Ja aivan mahdottomasti onnea uunituoreelle kokille :flower: :kiss:!
Kiitos kiitosPaljon onnea uunituoreelle kokille:flower::flower:
Mites kummassa voi tekeminen olla lopuillansa - eikös sulla pitäs olla ihan mahdotonta pesänrakennustsydeemiä menossa vai ?!ny mulla on loma loma loooma ja tekeminenki lopussa :O Mut täällä mä voin sit viihtyä
Morjens namunen !Tervehdys muruset
Moiii:kiss:Tervehdys muruset
Olen käynyt täällä joka päivä. Harmaillut vaan enkä ollut tässä ketjussa.Moiii:kiss:
Missäs sitä on luurattu eikai vaan mitään lifetystä häh täh?
No johan on...ja mä olen täällä itkenyt kipeenä seuraa etkä oo tullu piristää:|Olen käynyt täällä joka päivä. Harmaillut vaan enkä ollut tässä ketjussa.
Onnea :kiss:Peeeeek A Pooo!
No voih.. :hug:No johan on...ja mä olen täällä itkenyt kipeenä seuraa etkä oo tullu piristää:|
No siis, viimeviikolla siivosin kämpän, tälläviikolla siistiny pihan, kivetykset, rakentanu yrttitarhan, käyny kaupungilla tutkimassa kaikenlaista, tehny puita, laittanu pyykkiä leiponu ja ja ja ja.. no, kaikenlaista.. Nyt ei ennen heinäkuuta oo ku yhet synttärit mitkä pitää järkätäMites kummassa voi tekeminen olla lopuillansa - eikös sulla pitäs olla ihan mahdotonta pesänrakennustsydeemiä menossa vai ?!
Mites oot jaksellut?
No voi sun kanssas ....oot sitten ihan duracellina mennyt ja kimpoillutNo siis, viimeviikolla siivosin kämpän, tälläviikolla siistiny pihan, kivetykset, rakentanu yrttitarhan, käyny kaupungilla tutkimassa kaikenlaista, tehny puita, laittanu pyykkiä leiponu ja ja ja ja.. no, kaikenlaista.. Nyt ei ennen heinäkuuta oo ku yhet synttärit mitkä pitää järkätä
Ja siis mä oon elämäni kunnossa :O Ei ikinä oo näin kepeesti menny raskausaika
Tänään kaupassa käydessä huomasin että matka parkkikselta kaupan ovelle oli pitempi ku mä muistin Eli kyllä tuo maha alkaa vähän painamaan jo Mutta kaipa 26+3 viikolla saaki jo vähän painaaNo voi sun kanssas ....oot sitten ihan duracellina mennyt ja kimpoillut
Juu, ei tuolla tahdilla voi kyllä raskaus hidastaa....
...vai...eihän se sitten sivutuotteena pukkaa sitä orastavaa dementiaa ...Yks on siellä lentäny paikasta toiseen ja touhunnu ja VASTA tänään hokannu, että ei jestas, kinttuihin hiukan ottaa parkkipaikalla hiihtely mutta hö - mullahan on toi vauvamaha tässä !Tänään kaupassa käydessä huomasin että matka parkkikselta kaupan ovelle oli pitempi ku mä muistin Eli kyllä tuo maha alkaa vähän painamaan jo Mutta kaipa 26+3 viikolla saaki jo vähän painaa
No joo sitä se on, eilinen kauppaan lähtö meni aika pitkälti näin:...vai...eihän se sitten sivutuotteena pukkaa sitä orastavaa dementiaa ...Yks on siellä lentäny paikasta toiseen ja touhunnu ja VASTA tänään hokannu, että ei jestas, kinttuihin hiukan ottaa parkkipaikalla hiihtely mutta hö - mullahan on toi vauvamaha tässä !
Ihana - mites teijen muu sakki? Jokos kovasti odotellaan tulokasta saapuvaksi?