mukavaa lomaa =)Iltaa vaan ! Huomenna alkaa LOMA !
No olis ehkä ihan hyvä vaihtoehto tuo röökihomma. Ne ei vaan pala ilman imemistä.mökkeily onki aina kivaa,tosin ei mulla oo mökkiä mutta onhan se kiva puuhaa. Ai että bileiltaa pukkaa,no kivahan se on kavereitten kanssa ottaa ilo irti
Pistä ne röökit savuumaan pihalle pystyyn mut älä suuhus tunge niitä,eiks se olis parempi
Ei mulla oo vielä mitään suunnitelmia,kovasti oisin jonnekkin lähössä mutten tiedä yhtään kyllä minne ehkä ketjulaiset suosittelee mulle jotain josko lähempänä lomaa kyselen missä mitäkin ois
Kiitos !mukavaa lomaa =)
hyttyskarkotin olis varmaan terveellisempi keinoJuu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.
En tiedä, mulla on 2 vkoa lomaa, todennäköisesti menee vaan rentoutumiseen ja ehkä vähän mökkeilyynkin.
Kelikin on aivan kesäinen jo. Toivottavasti suosii lauantainakin kun mennään kaveriporukalla ryyppäämään.
Hyttysetkin jo ilmestynyt, ei omassa pihassakaan voi olla polttamatta. Heti hälvenee, kun röökin pistää savuamaan.
Mitäs lomasuunnitelmia sulla? Ja :hug: paranemisia !
ai jaa,en mä tiennyt:ashamed: kun en polta.No olis ehkä ihan hyvä vaihtoehto tuo röökihomma. Ne ei vaan pala ilman imemistä.
Millasta lomaa etsimässä?
helou piiiitkästä aikaa :wave: :hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28542012::wave:
Noo pieni irtiotto teki ihan hyvää, kun alko liiaksi ärsyttään. Nyt on tiukka juoksuohjelma käynnissä, kun syyskuussa olis tarkotus suunnata puolmaratoonillehelou piiiitkästä aikaa :wave: :hug: =)
mietinkin jossain vaiheessa oletko hylännyt meidät
niinhän se välillä voi tehdäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28542147:Noo pieni irtiotto teki ihan hyvää, kun alko liiaksi ärsyttään. Nyt on tiukka juoksuohjelma käynnissä, kun syyskuussa olis tarkotus suunnata puolmaratoonille
Taidan olla minä ainakin yhtenä osasyynä,ellen jopa ainoa:ashamed: anteeks:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28542147:Noo pieni irtiotto teki ihan hyvää, kun alko liiaksi ärsyttään. Nyt on tiukka juoksuohjelma käynnissä, kun syyskuussa olis tarkotus suunnata puolmaratoonille
Ei siihen ketään yksittäistä syytä ollut, mut välillä on kyl oikeesti hyvä hengähtää jossain muualla, tosin mun netissä pyöriminenkin on vähentynyt aikalailla tuon juoksemisen, iltavuorojen ja ilmojen vuoksi. Äskenkin kävin heittämässä 45 minuutin juoksulenkin, sitte tein 20+10+5 sarjat vatsoja, selkälihaksia ja punnerruksia, yhen smoothien heitin kitusiin ja nyt suihkuun, kauppaan, kotiin salaatin tekoon ja töihin. Melkosta lentoa..Taidan olla minä ainakin yhtenä osasyynä,ellen jopa ainoa:ashamed: anteeks:kiss:
Kiva kun oot tullu takasin:hug:
Hei mut sehän on kiva juttu Hyvä! Joko oot miettinyt sitä työharjottelupaikkaa?Mää muuten valmistun näillä näkymillä vuoden lopussa, tänään oli opo kattonu mun hyväksiluvut ja sanottiin että näyttää siltä että oon työharjottelua ja opinnäytetyötä vaille valmis