The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mökkeily onki aina kivaa,tosin ei mulla oo mökkiä mutta onhan se kiva puuhaa. Ai että bileiltaa pukkaa,no kivahan se on kavereitten kanssa ottaa ilo irti:)
Pistä ne röökit savuumaan pihalle pystyyn mut älä suuhus tunge niitä,eiks se olis parempi;)

Ei mulla oo vielä mitään suunnitelmia,kovasti oisin jonnekkin lähössä mutten tiedä yhtään kyllä minne:D ehkä ketjulaiset suosittelee mulle jotain josko lähempänä lomaa kyselen missä mitäkin ois:)
No olis ehkä ihan hyvä vaihtoehto tuo röökihomma. Ne ei vaan pala ilman imemistä. :D
Millasta lomaa etsimässä?

Juu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.
En tiedä, mulla on 2 vkoa lomaa, todennäköisesti menee vaan rentoutumiseen ja ehkä vähän mökkeilyynkin. :)
Kelikin on aivan kesäinen jo. Toivottavasti suosii lauantainakin kun mennään kaveriporukalla ryyppäämään.
Hyttysetkin jo ilmestynyt, ei omassa pihassakaan voi olla polttamatta. Heti hälvenee, kun röökin pistää savuamaan.
Mitäs lomasuunnitelmia sulla? Ja :hug: paranemisia !
hyttyskarkotin olis varmaan terveellisempi keino :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28542147:
Noo pieni irtiotto teki ihan hyvää, kun alko liiaksi ärsyttään. Nyt on tiukka juoksuohjelma käynnissä, kun syyskuussa olis tarkotus suunnata puolmaratoonille :)
niinhän se välillä voi tehdä :)
aika hiljaista täällä on ollut, kuka nyt näin kauniilla ilmoilla sisällä pahemmin on :)

Ja huomenta vaan taas!

Olo se vaan on aika vetelä,tänää pitäs sitten selvitä saako huomisen vielä olla saikulla vai pitääkö mennä töihin,ei must kyllä ole töihin menijäks. Sen verran pitäs kyllä ihmisten ilmoil mennä et kaupas kävis,jääkaappi rupee amoottaa tyhjyyttään ja ei sieltä kaupasta muuten mitään saa ellen ite mene.Hävettää vaan mennä tässä kunnossa kun en todellakaan jaksa ruveta laittaa itteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28542147:
Noo pieni irtiotto teki ihan hyvää, kun alko liiaksi ärsyttään. Nyt on tiukka juoksuohjelma käynnissä, kun syyskuussa olis tarkotus suunnata puolmaratoonille :)
Taidan olla minä ainakin yhtenä osasyynä,ellen jopa ainoa:ashamed: anteeks:kiss:

Kiva kun oot tullu takasin:hug:

Voi plääh! kävin kaupas,pakko oli kun kukaan muukaan voi mun puolesta käydä,ottipa voimille oon ihan puhki ja poikki,ei siis ihan normaalia. Ja auto,voi luoja se oli siiittaripölys,järkyttävä näky ja ei oo kauan aikaa kun sen pesin ja nyt se on ihan keltanen*nyyh*

Ja se kauppa,hävetti tän näkösenä käydä,onneks ei ollut pljoo ihmisiä liikentees.Tuli sitten pikkusen ostettua sitä namia,nyt jo vähän kaduttaa:ashamed:

Taidan olla minä ainakin yhtenä osasyynä,ellen jopa ainoa:ashamed: anteeks:kiss:

Kiva kun oot tullu takasin:hug:
Ei siihen ketään yksittäistä syytä ollut, mut välillä on kyl oikeesti hyvä hengähtää jossain muualla, tosin mun netissä pyöriminenkin on vähentynyt aikalailla tuon juoksemisen, iltavuorojen ja ilmojen vuoksi. Äskenkin kävin heittämässä 45 minuutin juoksulenkin, sitte tein 20+10+5 sarjat vatsoja, selkälihaksia ja punnerruksia, yhen smoothien heitin kitusiin ja nyt suihkuun, kauppaan, kotiin salaatin tekoon ja töihin. Melkosta lentoa.. :)

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
AT:lle tervetuloa takas! :)

Vatuttaa, aamulla mies sitten nukkui krapulaansa ja piti lasten kans keskenään laittautua ja ajettiin kuopuksen kans pyörillä taas hoitoon ja sit mie vielä sinne pajalle jne. En ite ehdi ikinä tämmöisinä aamuina syömään aamupalaa ja eväät meinas jäädä kans tekemättä..puhumattakaan että olisin ehtiny koneella ees pyörähtää, hyvä kun kupillisen kahvia sain imastua ennen lähtöä.

Olihan tuo sentään jaksanu kuopuksen hakea hoidosta puoliltapäivin, ihan pyörällä jopa..mietin kun kotiin ajoin että stana jos se ei oo itteensä sängystä ylös saanu nii käyn kaulimen kans herättelee.:kieh:

kahvikirahvi
Mää oon koulussa, kahden tunnin päästä alkaa kesälom a:cool: Ajattelin vaan tulla kertomaan. Tänään kuulemma sataa vettä, oon niin varma että heti kun astun koulusta ulos ja lähen käveleen pysäkille niin vettä alkaa tulla ku esterin perseestä :D

ostin pinkkivalkoisen tikkataulun ja siinä on pinkit tikatkin :D
heiteltiin jo vähän vanhemman lapsen kanssa :)
36 mun paras :snotty: :D
pari kyllä meni kymppiin, eri kerroilla tosin :D
taitaa olla parikytä vuotta kun viimeksi heitellyt tikkaa :D

jos se on liian korkealla pienemmille, ehkä lasken sitä tai ostan toisen mustavalkoisen tai vihreävalkoisen alapuolelle :)

Alkuiltaa :wave:

Sain sitten huomisenkin saikkua eli maanantaina vasta sorvin ääreen takas,toivotaan että sillon olis jo kunnossa nyt kun tuntuu pienenpikin matka väsyttävän.Nyt on ruvennu yskittää,kurkkua kutisee.

Ja miksi,miksi toi vesisade ei voi pyyhkästä yli kunnolla,säälittävästi yritti pikkusen tiputtaa vettä mutta siihen se jäi.laahasin partsin pöydän ja tuolit ihan reunalle et vesisade huuhtasis suurimmat siitepölyt pois mutta ei siitä mitään tullu kun se ei kunnolla ees satanu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä