The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..jahas, olipas se ravitseva iltapala :rolleyes: :p...kesä sitten korkattu, kun tuuttijätskin makuun pääsin :snotty: :D

Ihanaa...tää päivä on kohta pulkassakelkassa! On kyllä ollut nyt semmoista haipakkata ja meininkiä, ettei tässä tiiä itkiskö vai nauraisko.

Tosin taijan olla sen verta väsyksissä, etten tee kumpaakaan...möllistelen.

Päivän ehkä ihanin asia on se, että koululaisella on enää yksi perjantai- aamu edessä tälle kouluvuodelle. Vielä kun tuon yhden päivän tikistäisi ja sitten lauantain todistuksen noutohässäkän, niin...voe poijaat sentään, että me tuon ihanan rakkaan kanssa nautitaan kesälomasta eikä ajatella koulua pätkääkään!!

Mites kummassa voi tekeminen olla lopuillansa - eikös sulla pitäs olla ihan mahdotonta pesänrakennustsydeemiä menossa vai ;)?!

Mites oot jaksellut?
No siis, viimeviikolla siivosin kämpän, tälläviikolla siistiny pihan, kivetykset, rakentanu yrttitarhan, käyny kaupungilla tutkimassa kaikenlaista, tehny puita, laittanu pyykkiä leiponu ja ja ja ja.. no, kaikenlaista.. Nyt ei ennen heinäkuuta oo ku yhet synttärit mitkä pitää järkätä :D

Ja siis mä oon elämäni kunnossa :O Ei ikinä oo näin kepeesti menny raskausaika :D

No siis, viimeviikolla siivosin kämpän, tälläviikolla siistiny pihan, kivetykset, rakentanu yrttitarhan, käyny kaupungilla tutkimassa kaikenlaista, tehny puita, laittanu pyykkiä leiponu ja ja ja ja.. no, kaikenlaista.. Nyt ei ennen heinäkuuta oo ku yhet synttärit mitkä pitää järkätä :D

Ja siis mä oon elämäni kunnossa :O Ei ikinä oo näin kepeesti menny raskausaika :D
No voi sun kanssas :D....oot sitten ihan duracellina mennyt ja kimpoillut :D

Juu, ei tuolla tahdilla voi kyllä raskaus hidastaa....:)

• Tykkää
Reactions: Metis
Tänään kaupassa käydessä huomasin että matka parkkikselta kaupan ovelle oli pitempi ku mä muistin :D Eli kyllä tuo maha alkaa vähän painamaan jo :) Mutta kaipa 26+3 viikolla saaki jo vähän painaa :D
...vai...eihän se sitten sivutuotteena pukkaa sitä orastavaa dementiaa :rolleyes: :D...Yks on siellä lentäny paikasta toiseen ja touhunnu ja VASTA tänään hokannu, että ei jestas, kinttuihin hiukan ottaa parkkipaikalla hiihtely mutta hö - mullahan on toi vauvamaha tässä :D!

Ihana :) - mites teijen muu sakki? Jokos kovasti odotellaan tulokasta saapuvaksi?

...vai...eihän se sitten sivutuotteena pukkaa sitä orastavaa dementiaa :rolleyes: :D...Yks on siellä lentäny paikasta toiseen ja touhunnu ja VASTA tänään hokannu, että ei jestas, kinttuihin hiukan ottaa parkkipaikalla hiihtely mutta hö - mullahan on toi vauvamaha tässä :D!

Ihana :) - mites teijen muu sakki? Jokos kovasti odotellaan tulokasta saapuvaksi?
No joo sitä se on, eilinen kauppaan lähtö meni aika pitkälti näin:
"pusuja, äiti lähtee kauppaan nyt, onkohan mulla kaikki, heippa sitten"
*puoli minuuttia ja ulko-ovi käy*
"äiti unohti auton avaimet, nyt menen, moikka"
*alle puoli minuuttia ja ovi käy jälleen*
"voi hitsi, äiti unohti lompakon, moikka sitten"
*jälleen hetken kuluttua*
"NONIIN äiti unohti kauppalista nyt menen jäi mitä jäi!"
*vielä kerran*
"**** missä ne postiin menevät laskut on mä vien ne nyt ennen ku unohdan!!"

:saint:

Niin ja arki sujuu hyvin, mä olen hyvinkin seesteinen ja ukko senkun ihmettelee miks mä en enää suutu niinku mistään :D Lapset on innoissaan ja kaipa tuo ukkoki alkaa lämmetä ajatukselle :saint:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä