mä kuulun sitten jäljelle jäävään yhden prosentin joukkoonveikkaan että 99% naisista on sanonut joskus että on ollu vähän enempikin tavaraa ruumassa...
mä kuulun sitten jäljelle jäävään yhden prosentin joukkoonveikkaan että 99% naisista on sanonut joskus että on ollu vähän enempikin tavaraa ruumassa...
tuleeko takapäästä mitään?Pp on pitäny kotona kolme päivää lämminruokalakkoa, kaikki muu on kyllä kelvannu. Tarhassa on kuulemma syöny ihan ok, mutta kotona ei oo suostunu ?yömään. Kuoleekohan se raukka nälkään :| Syötin sille iltapalaks hedelmiä, kiisseliä ja pannaria (ilman kermaa hilloa) että sais raukka edes jotain syötyä.
Kyllä se ihan normaalisti toimii. Ei siinä, ei kyllä itellekään maistu lämpimät ruuat näin helteillä, olisko poika vaan äitiinsä tullu.tuleeko takapäästä mitään?
jos tulee niin on sit jotain syönyt
Älä kuule sano,ei se tarkota et elämä ois iisiii vaikkei niitä kersoja ja ukkoa ole.Kyllä tässä on montaa muutakin asiaa minkä takia ei elämä oo iisii aina. Mutta niin,sinkkujen elämähän on muiden mielestä helppoa ja huoletonta,varsinkin perheettömän.sun elämähän on niin iisii kuin olla ja saattaa:
on kämppä ja duuni mutta ei siippaa eikä kersoja, miten vois olla iizimpää?
no kyll mä väitän että se on helppoo mutta en kiistä etteikö saata olla tylsää...Älä kuule sano,ei se tarkota et elämä ois iisiii vaikkei niitä kersoja ja ukkoa ole.Kyllä tässä on montaa muutakin asiaa minkä takia ei elämä oo iisii aina. Mutta niin,sinkkujen elämähän on muiden mielestä helppoa ja huoletonta,varsinkin perheettömän.
Just...no mä en sano tästä enää mitään,menee muuten taas epämiellyttäväksi. sulla on oma näkemys ja mulla oma,se siitä.no kyll mä väitän että se on helppoo mutta en kiistä etteikö saata olla tylsää...
:flower: tsemppiäJust...no mä en sano tästä enää mitään,menee muuten taas epämiellyttäväksi. sulla on oma näkemys ja mulla oma,se siitä.
et kai sä vittuile mulle....:flower: tsemppiä
minkä ihmeen takia mä sulle vittuilisin :heart:et kai sä vittuile mulle....
etkai miksikään,kunhan tuli mieleen.minkä ihmeen takia mä sulle vittuilisin :heart:
josta tuleekin mieleen että pitäis lähteä nukkumaan kun pitäis startata kotoa jo klo 6etkai miksikään,kunhan tuli mieleen.
:kiss:
Uskallaks tulla kun oon tällänen kuumeakka,nenä punanen niistämisestä:snotty: jos uskallat ni kömmin vähän myöhemmin herättelee kun katon tän hyvät ja huonot uutiset nyt ainakin eka alta pois.josta tuleekin mieleen että pitäis lähteä nukkumaan kun pitäis startata kotoa jo klo 6
lusikkaa?
no jos mä en tule sinne punanenän puolelle?Uskallaks tulla kun oon tällänen kuumeakka,nenä punanen niistämisestä:snotty: jos uskallat ni kömmin vähän myöhemmin herättelee kun katon tän hyvät ja huonot uutiset nyt ainakin eka alta pois.
öitä :kiss:Meikä taitaa painua sängyn puolelle niin jaksaa huomenna viimesen aikasen aamun kouluun, sitten alkaakin loma Hyvää yötä kaikille :kiss:
Ai ei ollenkaan vai vaan nenun puolelle?no jos mä en tule sinne punanenän puolelle?
Hyv yötMeikä taitaa painua sängyn puolelle niin jaksaa huomenna viimesen aikasen aamun kouluun, sitten alkaakin loma Hyvää yötä kaikille :kiss:
no aattelin lähinnä sitä käytännöllisemppä lusikkaa mutta onhan se toinenkin joku lusikkaAi ei ollenkaan vai vaan nenun puolelle?
btw voiko sun mielestä olla lusikassa jos nainen on takana?
no koitetaan sitten sitä epäkäytännöllisempää lusikkaa tosin joudun ehkä hieman kiipustamaan puoliksi päälle muuten ei kädet välttämättä yllä ympärino aattelin lähinnä sitä käytännöllisemppä lusikkaa mutta onhan se toinenkin joku lusikka
No morojens vaan !Iltaa vaan ! Huomenna alkaa LOMA !
Juu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.No morojens vaan !
mite musta tuntuu ettei olla oltu aikoihin samaan aikaan paikalla. hei,kiva juttu kun loma alkaa,meinaatkos lähtee jonnekin reissuun?
Mulla alkaa loma tossa heinäkuun puolella.Nyt oon saikulla,lunssa ja kuumetta
mökkeily onki aina kivaa,tosin ei mulla oo mökkiä mutta onhan se kiva puuhaa. Ai että bileiltaa pukkaa,no kivahan se on kavereitten kanssa ottaa ilo irtiJuu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.
En tiedä, mulla on 2 vkoa lomaa, todennäköisesti menee vaan rentoutumiseen ja ehkä vähän mökkeilyynkin.
Kelikin on aivan kesäinen jo. Toivottavasti suosii lauantainakin kun mennään kaveriporukalla ryyppäämään.
Hyttysetkin jo ilmestynyt, ei omassa pihassakaan voi olla polttamatta. Heti hälvenee, kun röökin pistää savuamaan.
Mitäs lomasuunnitelmia sulla? Ja :hug: paranemisia !