The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pp on pitäny kotona kolme päivää lämminruokalakkoa, kaikki muu on kyllä kelvannu. Tarhassa on kuulemma syöny ihan ok, mutta kotona ei oo suostunu ?yömään. Kuoleekohan se raukka nälkään :| Syötin sille iltapalaks hedelmiä, kiisseliä ja pannaria (ilman kermaa hilloa) että sais raukka edes jotain syötyä.
tuleeko takapäästä mitään?

jos tulee niin on sit jotain syönyt

sun elämähän on niin iisii kuin olla ja saattaa:

on kämppä ja duuni mutta ei siippaa eikä kersoja, miten vois olla iizimpää?
Älä kuule sano,ei se tarkota et elämä ois iisiii vaikkei niitä kersoja ja ukkoa ole.Kyllä tässä on montaa muutakin asiaa minkä takia ei elämä oo iisii aina. Mutta niin,sinkkujen elämähän on muiden mielestä helppoa ja huoletonta,varsinkin perheettömän.

Älä kuule sano,ei se tarkota et elämä ois iisiii vaikkei niitä kersoja ja ukkoa ole.Kyllä tässä on montaa muutakin asiaa minkä takia ei elämä oo iisii aina. Mutta niin,sinkkujen elämähän on muiden mielestä helppoa ja huoletonta,varsinkin perheettömän.
no kyll mä väitän että se on helppoo mutta en kiistä etteikö saata olla tylsää...

No morojens vaan !

mite musta tuntuu ettei olla oltu aikoihin samaan aikaan paikalla. hei,kiva juttu kun loma alkaa,meinaatkos lähtee jonnekin reissuun?

Mulla alkaa loma tossa heinäkuun puolella.Nyt oon saikulla,lunssa ja kuumetta:(
Juu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.
En tiedä, mulla on 2 vkoa lomaa, todennäköisesti menee vaan rentoutumiseen ja ehkä vähän mökkeilyynkin. :)
Kelikin on aivan kesäinen jo. Toivottavasti suosii lauantainakin kun mennään kaveriporukalla ryyppäämään.
Hyttysetkin jo ilmestynyt, ei omassa pihassakaan voi olla polttamatta. Heti hälvenee, kun röökin pistää savuamaan.
Mitäs lomasuunnitelmia sulla? Ja :hug: paranemisia !

Juu, mä olen ollut täällä aika vähän, kiiruita ollut. Tämä ilta meni töitä tehdessä ja kavereita tavatessa.
En tiedä, mulla on 2 vkoa lomaa, todennäköisesti menee vaan rentoutumiseen ja ehkä vähän mökkeilyynkin. :)
Kelikin on aivan kesäinen jo. Toivottavasti suosii lauantainakin kun mennään kaveriporukalla ryyppäämään.
Hyttysetkin jo ilmestynyt, ei omassa pihassakaan voi olla polttamatta. Heti hälvenee, kun röökin pistää savuamaan.
Mitäs lomasuunnitelmia sulla? Ja :hug: paranemisia !
mökkeily onki aina kivaa,tosin ei mulla oo mökkiä mutta onhan se kiva puuhaa. Ai että bileiltaa pukkaa,no kivahan se on kavereitten kanssa ottaa ilo irti:)
Pistä ne röökit savuumaan pihalle pystyyn mut älä suuhus tunge niitä,eiks se olis parempi;)

Ei mulla oo vielä mitään suunnitelmia,kovasti oisin jonnekkin lähössä mutten tiedä yhtään kyllä minne:D ehkä ketjulaiset suosittelee mulle jotain josko lähempänä lomaa kyselen missä mitäkin ois:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä