Y
Ystävä
Vieras
Mulla on tosi läheinen ulkomaalainen ystävä, jonka siskolla todettiin tänään harvinainen, pahanlaatuinen syöpä. Pidämme päivuttäin yhteyttä tuon ystävän kanssa ja nyt minulta vaan loppuvat sanat kesken. Olen lähettänyt rakkauttani ja välittämistäni sanoin, olen kysynyt haluaako jutella vai mieluummin olla hiljaa, olen sanonut, että voidaan myös vain olla puhelimessa/Skypessä toistemme seurassa, ei tarvitse puhua...
Mutta mitä muuta voin tehdä? Tuo ystäväni on jo muutenkin ollut masentunut viime kuukaudet... Pelkään jopa, että hän vahingoittaa itseään. Maassa, jossa ystävä asuu, ei ole meikäläisiä tukipalveluja syöpäsairaiden omaisille, joten en voi sellaistakaan ehdottaa. Mitä voin tehdä tai sanoa? On niin avuton olo
Antakaa mitä vain vinkkejä tai ideoita?
Mutta mitä muuta voin tehdä? Tuo ystäväni on jo muutenkin ollut masentunut viime kuukaudet... Pelkään jopa, että hän vahingoittaa itseään. Maassa, jossa ystävä asuu, ei ole meikäläisiä tukipalveluja syöpäsairaiden omaisille, joten en voi sellaistakaan ehdottaa. Mitä voin tehdä tai sanoa? On niin avuton olo