V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei... Noi on mun mielestä ihan karmoja. En itse laittasi ollenkaan.
kiva laukkuToi vaikka on kiva, tolla. Ei ehkä mun näkönen asu. mutta nätti.
![]()
Mekko aika lutkahtava. Ja kuinka monen kroppa kestäisi tuollaista paljastelua?Toi vaikka on kiva, tolla. Ei ehkä mun näkönen asu. mutta nätti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä vinkkejä!;28538342:Laittakaa nyt kuvia sitten mikä on vetävä treffilook!
Toi vaikka on kiva, tolla. Ei ehkä mun näkönen asu. mutta nätti.
![]()
Toi vaikka on kiva, tolla. Ei ehkä mun näkönen asu. mutta nätti.
![]()
Mä voisin lähteä treffeille vaikka tämmösessä
![]()
tai tämmösessä
![]()
Tai tälleen, paita on ehkä vähän tylsähkö, mutta ei haittaa. Näin voisin itsekin laittaa.
![]()
No juu, tämän upeampaa naista ei tältä planeetalta löydy. Ei taida kovin moni meistä suomalaisista näyttää tältä, jos laittaa pepun paljastavat farkkushortsit, huorahtavat kengät ja mustan t-paidan päälleen?![]()
Tai tälleen, paita on ehkä vähän tylsähkö, mutta ei haittaa. Näin voisin itsekin laittaa.
![]()
Tämä myös sellainen
![]()
Jos korkkarit tai kiilakorot (mitkä lienee?) ois treffailun ehto niin...![]()
Pukeudu niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Jos tulee kauhea jäykkisfiilis "väärissä vaatteissa" niin tuskin siellä treffeillä voi olla luontevasti. Entä jos tapaa jonkun pukumiehen jossain kengissä missä ei osaa ees kunnolla kävellä ja mies saa naisesta ihan väärän kuvan? Entä jos se mies ei koskaan huoliskaan sitä naista, joka hän oikeasti on, se t-paita ja farkut -nainen?