Treffeille pukeutumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Ei sillä, että olisin menossa, ellen nyt oman miehen kanssa, mutta.
Tossa toisessa keskustelussa puhuttiin siitä onko shortsit liika paljastavat treffeille.

Eikö treffeille kuulu nimenomaan pukeutua mahd. vetävän näköisesti? Vai onko ideana pukeutua juhlavasti?
Jos mä menisin treffeille, pukeutuisin kyllä silleen, ettei äijä hetkeen toipuis.:cool:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysyy;28538226:
Onko kahville meno sama kuin treffeille meno?

Mjaa, kai se on... En mä oo koskaan varsinaisesti ollut treffeillä kenenkään kanssa, ellei omaa miestä lasketa. Silloinkin kun seurusteltiin, ajettiin vaan mopolla ja syötiin hampurilaisia, en ollu oikeen puhjennut vielä kukkaan silloin.

[QUOTE="vieras";28538232]Eli miten? Mielestäni vähän riippuu monennet treffit on.. Vanha pariskunta pukeutunee erilailla mitä ensitreffeillä olevat, vai? :D[/QUOTE]

No mut jos ei kunnolla tunne, niin eikö nimenomaan pitäisi pukeutua niin että pam! äijältä jalat alta.

Niin, ainakin itse toivoisin, että nainen pukeutuu sellaisiin vaatteisiin joissa viihtyy ja joita muutenkin käyttää. Vaatteet on mun aatteet, lauloi maukka perusjätkä aikoinaan, ja on siinä oikeassa, että vaatteet kertoo jotain siitä persoonallisuudesta. Aikoihin en ole käynyt treffeillä kun on jo se elämäni rakkaus löytynyt, mutta jos nainen olisi tullut turhan paljastavissa vaatteissa, niin olisin vähän ihmetellyt. Ainakin minulle se tyyli ja tyylikkyys on mukavampi katsella kuin paljastavat vaatteet.

[QUOTE="Jaapajaa";28538238]Mitä vetävää shortseissa on? Ovat mielestäni naisellisuuden tappajat.[/QUOTE]

Kait vähän shortseista riippuu ja muista vaatteista. Siitä lyhyydestä siinä enempi keskusteltiin, että oliko ne liika lyhyet.

[QUOTE="Mies";28538246]Niin, ainakin itse toivoisin, että nainen pukeutuu sellaisiin vaatteisiin joissa viihtyy ja joita muutenkin käyttää. Vaatteet on mun aatteet, lauloi maukka perusjätkä aikoinaan, ja on siinä oikeassa, että vaatteet kertoo jotain siitä persoonallisuudesta. Aikoihin en ole käynyt treffeillä kun on jo se elämäni rakkaus löytynyt, mutta jos nainen olisi tullut turhan paljastavissa vaatteissa, niin olisin vähän ihmetellyt. Ainakin minulle se tyyli ja tyylikkyys on mukavampi katsella kuin paljastavat vaatteet.[/QUOTE]

No mikä on tyylikäs? Pistä joku kuva.

Mä luulen, että mun makuun on enemmän semmoset miehet, mitkä ei niin oo tyylikkyyden perään. (on täysin tyylitönkin tietty ihan kamala)

Mä varmaan laittaisin aika pitkälti sellaista mihin normaalistikin pukeutuisin, tietty riippuis paljon myös siittä mihin on menossa ja millä. Jos mies veis kahville johonkin abcille, niin en varmaan farkkuja ja t-paitaa kummampaa laittais päälle, jos kerta mieskään ei enempää vaivaa näe kahvipaikan suhteen.

No mikä on tyylikäs? Pistä joku kuva.

Mä luulen, että mun makuun on enemmän semmoset miehet, mitkä ei niin oo tyylikkyyden perään. (on täysin tyylitönkin tietty ihan kamala)

Täältä löytyi ihan hyviä esimerkkejä, mikä tyyli minulle kolahtaisi, osa ehkä hieman toimistomaisia, mutta noitakin voi muunnella: Miten rakentaa nuorekas mutta asiallinen toimistotyyli? | m.iltalehti.fi

Itse tykkään, että aikuinen nainen pukeutuu niin kuin aikuinen nainen, eikä teini. Vartalon muotoja voi tuoda esille tyylillä, ilman turhia paljasteluja. Yleensä se mitä et näe onkin suurempi turn-on, kuin se mitä näet.

[QUOTE="vieras";28538250]Anna esimerkki?[/QUOTE]

Tosi vaikeeta, en taida osata, riippuu henkilöstä, että kuka pukeutuu ja mihin menee. Mutta siis niinkuin itseensä nähden, pukeutuu niin että parhaat kohdat korostuu ja että on mahd nätti.

[QUOTE="Jaapajaa";28538257]Hmm... No, itse en ainakaan tykkää käyttää mitään vaatteita, mitä mieskin voisi käyttää. Varsinkaan treffeillä.[/QUOTE]

No ei kukaan mies käytä semmosia lyhyitä shortseja. Toivottavasti.

Kerran olen revveillä käyny ja ilmeisesti pukeutuminen osui nappiin kerran naimisiin päädyttiin.

Päällä oli farkut ja liian iso perus t-paita ja lenkkarit jalassa.

[QUOTE="Mies";28538298]Täältä löytyi ihan hyviä esimerkkejä, mikä tyyli minulle kolahtaisi, osa ehkä hieman toimistomaisia, mutta noitakin voi muunnella: Miten rakentaa nuorekas mutta asiallinen toimistotyyli? | m.iltalehti.fi

Itse tykkään, että aikuinen nainen pukeutuu niin kuin aikuinen nainen, eikä teini. Vartalon muotoja voi tuoda esille tyylillä, ilman turhia paljasteluja. Yleensä se mitä et näe onkin suurempi turn-on, kuin se mitä näet.[/QUOTE]

Okei... Noi on mun mielestä ihan karmoja. En itse laittasi ollenkaan.

[QUOTE="Mies";28538298]Täältä löytyi ihan hyviä esimerkkejä, mikä tyyli minulle kolahtaisi, osa ehkä hieman toimistomaisia, mutta noitakin voi muunnella: Miten rakentaa nuorekas mutta asiallinen toimistotyyli? | m.iltalehti.fi

Itse tykkään, että aikuinen nainen pukeutuu niin kuin aikuinen nainen, eikä teini. Vartalon muotoja voi tuoda esille tyylillä, ilman turhia paljasteluja. Yleensä se mitä et näe onkin suurempi turn-on, kuin se mitä näet.[/QUOTE]

Joo, ihan karmeita. "Mies" oletko insinööri tai muuten vain nörtti?
Kukaan viehättävä nainen ei pukeudu noin treffeille.

Mutta vähän pidempiä, muuten samanlaisia ja -värisiä voisi hyvin pitääkin, ja se on jo liikaa. Mielestäni miesten ja naisten vaatteet tyylillisesti selkeästi erikseen, kiitos. :)

Yhteistyössä