Siis korkeasaareen menoko kallista? Mä puolestani juuri muutama päivä sitten totesin, että onpas siellä edulliset sisäänpääsyhinnat!
Olen lähdössä lasten kanssa reissuun muutaman viikon päästä ja meidän poppoolta (minä ja 3 lasta) sisäänpääsymaksu on vain vaivaiset 18 euroa. En voi miltään kantilta katsottuna pitää tuota summaa suurena. Eihän se ole, kuin 4,50/hlö, eli aivan pikkusumma. Ei taida kovinkaan moneen paikkaan päästä niin halvalla, kun perheen kaikki lapset ovat kuitenkin jo yli 3v, eli pääsääntöisesti kohteessa, kuin kohteessa heidän sisäänpääsynsä on maksullinen.
Olemme menossa kesällä myös Muumimaailmaan, jonne sisäänpääsy perheeltämme maksaa 125. Mukaan tosin lähtee myös mieheni, mutta vaikka hänet jättäisin laskuista pois, maksaa sisäänpääsy silti multa ja lapsilta yhteensä 100.
Puuhamaahan pääsemme pari euroa halvemmalla, sisäänpääsy neljältä maksaa 96 euroa (viideltä 115).
Zoolandiankin sisäänpääsy maksaa neljältä 78, joten niin hassua kuin se onkin, meille tulee jopa halvemmaksi lähteä Helsinkiin korkeasaareen, kuin että lähtisimme tuohon kivenheiton päähän Zoolandiaan, sillä matkat ja sisäänpääsy Helsinkiin on halvempaa, kuin visiitti naapurissa sijaitsevaan Zoolandiaan
En mä tosiaan osaa sitä Korkeasaaren taksaa kalliina pitää, vaan sinnehän pääsee puoli-ilmaiseksi