Palstan mukaan musta kotelomekko käy tilanteeseen kuin tilanteeseen.Nimim. mies on hämmentävä tapaus. Toisaalta hän kertoo, ettei avoimen seksuaalisesti pukeutuva nainen herätä miehen sisäistä herrasmiestä ja ymmärsin, ettei kyseisellä tavalla pukeutunutta naista tarvitsisi kohdella erityisen ritarillisesti. Toisaalta nimim. mies toivoo suomalaisnaisten korostavan enemmän naisellisuuttaan Venäjän ja Baltian maiden naisten tapaan: Huikeita korkoja, lyhyitä hameita, vartalonmyötäisiä puseroita. Tämäkö siis kuitenkaan ei ole avoimen seksuaalista pukeutumista? Mikä sitten on? :xmas:
Niin no mä kävelen joka päivä varmasti vähintään 3 kilometriä ihan vaan mennessäni opiskelemaan/ töihin ja takas. Sitten jos tulee vielä jotain ekstraa, niin enemmän. Joten ei ne korkkarit todellakaan toimis mulla, en selviäis tollasella yhden kilometrin rajoitteella päivääkään. Tykkään hyötyliikunnasta!Itse käytän yleensä korkokenkiä (siis about 10cm korot) farkkujen kanssa. Ja eihän ne silleen ylimukavat ole, mutta ihan ok.
Viime viikolla kuitenkin menin kävellen yhteen kesätapahtumaan koiran kanssa, ja valitsin kyllä lenkkari. (Kai sitä ois voinut ottaa repun mukaan ja vaihtaa kenkiä mutta olin laiska.) Kyllä se korkokenkien käyttöraja menee jossain 1km paikkeilla, siitä eteenpäin mietin kyllä enemmän mukavuutta kuin kauneutta
Ja sain kyllä kommentteja niistä lenkkareista, juurikin koska muuten käytän korkokenkiä AINA.
Sama juttu täällä. Ihmettelen kovasti tätä väitettä muiden naisten kateudesta. Johtuu varmaan sanojan omasta asenteesta ja ylimielisyydestä muita naisia kohtaan.Kummallista :| En muista juuri koskaan kohdanneeni minkäänlaista antipatiaa muiden naisten taholta, vaikka pukeudun etenkin viihteelle vaihtaessani hyvin naisellisesti. Saatan vetää ylleni korean rinnanylikorsetin ja merenneitoleikatun hameen sekä korkeakorkoiset kengät ja laittautua viimeisen päälle pienintä yksityiskohtaa myöten. Miehiltä saan usein paljon huomiota, vaikka pukeutuminen olisi vaatimattomampaakin. Naiset suhtautuvat minuun lähes aina hyvin ystävällisesti. En kyllä kohdallani allekirjoita väitettä naisten vihamielisestä suhtautumisesta naisellisesti pukeutuvaan ja sievään, hoikkaan naiseen.
Minusta tuntuu, että vain tämä katkeroitunut 'mies' (ja vastaavat heikkoitsetuntoiset tapaukset) sekä jotkut omaan ajatteluun vielä kykenemättömät nuoret naiset syyllistyvät tähän suomalaisten naisten mollaukseen.mua on alkanut ärsyttämään tää suomalaisten mollaus. Missä muussa maassa ihmiset koko aika mollaa oman maansa naisia esimerkiksi?