tarviiko edes kysyä? *tuuppasee ruutikseen vauhtia*lusikoitaisko?
tarviiko edes kysyä? *tuuppasee ruutikseen vauhtia*lusikoitaisko?
*riisuu vaatteet ja kömpii tinkun peiton alle*tarviiko edes kysyä? *tuuppasee ruutikseen vauhtia*
Kyllä mulla asiat lankoina pysyy käsissä, mutta mulla on se vika, että otan kalenteriin liikaa tekemistä konkreettisesti ja sitten onkin semmonen kiire, ettei mitään rajaa...mut aattele mihin olisit pystynyt jos et olis koko ajan kaks askelta jäljessä...
Uups,pitääpä olla varovainen,karheus onkin uusi juttu:xmas:*riisuu vaatteet ja kömpii tinkun peiton alle*
se on kova ja pirun karhea
pitäsköhän tuo uskoaUups,pitääpä olla varovainen,kankeus onkin uusi juttu:xmas:
menen jo .nuspus.
no huijasin vähän:ashamed:pitäsköhän tuo uskoa
pitäsköhän tuo uskoa
Mä oon kattonu muita sarjoja. Mä en tiiä mitä tuosta pitäs ajatellaHemlockit nähty aikaa sitten jo
Minä kanssa. Öitä allihuuppa :kiss: !jospa sitä itsekin lähtis nukkuun, öitä kaikille :kiss:
ihana ilme tuossa kuvassa 2
:hug:...hyvin se sujuu, se teidän yhteinen pyöräilymatka. Usko pois!Tosin tuttuahan tuo tuollainen etukäteistilanteiden maalailu ja jännittäminen on. Ne on ne muutamat ensimmäiset kerrat sellaisia ennen kuin sitä tosissaan itse uskoo, että no worries . Varaatte vain aikaa siihen siirtymäänne ja sitten vapaa- ajalla vain käytte sitä matkaanne läpi - eikä aina tarvitse pyörällä mennä vaan kävellen on hyvä siihen ottaa tuntumaa ja samalla kerrata niitä liikennesääntöjä.Huomenta!
Tästä tuleekin piiiitkä aamu..heräsin sitten omia aikojani enkä enää saanu ku pyörittyä niin päätin nousta. Mies läks töihin tuossa äsken ja mie vissiin alan juomaan kahvia ja oottelemaan että lapset heräis.
Illalla ahdistuin jo valmiiks tästä aamusta, kävin läpi kaikki madolliset (ja mahdottomat) kauhuskenaariot millä kaikilla tavoilla se pyörälenkki voi mennä pieleen :ashamed: enkä meinannu saada unta millään..
Aika sairasta mutta tolleen ahdistaa uudet jutut. Itse ruokin omaa mahdollista huoltani ja pelkoani asioista..: /
Mutta joo, mukavaa päivänalkua joka tapauksessa!
meillä on näemmä samanikäiset kuopuksetOn se myös aika hirveää, että miunkin vauvalta (5v., loppuvuodesta 6v.) heiluu jo eka hammas..
Vasta äsken sillä ei ollu vielä niitäkään ekoja hampaita suussa. Mihin tää aika menee???
No niin, hienoa ! Jälleen yhtä kantavaa kokemusta rikkaampana siis.Huh, selvittiin
Ihmeen hyvin osasivat jo muutenkin, osa huudelluista ohjeistani oli ihan turhia. On ne jotain oppineet miun jankutuksesta, kun koitan kertoilla muutenkin noita liikennesääntöjä ja -merkkejä vaikka autollakin oltais menossa jonnekin.
Kuopuksen kans oltiin pari kertaa mentykin jo tuo matka, enempi huoletti ehkä esikko joka yleensä alkaa sooloilemaan jollain tavalla mutta kuunteli tällä kertaa suht hyvin
Hitaampaahan se on, lasten kanssa meno mutta aikaa tosiaan kun varaa niin meneehän tuo.
Joku autoilija antoi vielä tietäkin, pysähtyi oottamaan että päästään tien yli
Wauu, teillä pukkaa kohta hammaskeijun visiittiä !On se myös aika hirveää, että miunkin vauvalta (5v., loppuvuodesta 6v.) heiluu jo eka hammas..
Vasta äsken sillä ei ollu vielä niitäkään ekoja hampaita suussa. Mihin tää aika menee???