Hyvät ja huonot asuinaleet Espoossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
husby-kravaller-liten.jpg

[QUOTE="vieras";28496032]Mikä on ap:n budjetin kohtuu hinta? :)[/QUOTE]

Budjetti määräytyy sen mukaan vähän, et mitä on tarjolla. En voi hakata mitään budjettia nyt kiveen. Päätän sen budjetin sit, kun tietää, mitä oikeasti etsii ja miltä alueelta.

[QUOTE="vieras";28496271]Hieno yhteenveto Espoosta :) mutta listan perusteella melkein sanoisin, että pysy kaukana Espoosta :)[/QUOTE]

Ihan vaan mielenkiinnosta, et missä kunnassa ei sit ole mitään huonoja alueita?
Jos Espoosta pitää pysyä erossa, niin mihin sitä pitäisi sit muuttaa, kysyn mielenkiinnolla?

[QUOTE="a.p";28496397]Jaa, tuo on siis otettu Tukholman lähiöstä Husbystä tuo kuva. Ei Espoon keskuksessa tuollaista ole.

Tokihan siellä kaikenlaista väkeä näkee, mutta ei Espoon keskus ole mitään esim verrattuna Kannelmäkeen. Itse sain shokin kun kävin siellä.[/QUOTE]

Mikä jää Espoon keskustasta puuttumaan jotta siellä olisi samanlaista kuin Tukholman Husbyyssä?

Mikä jää Espoon keskustasta puuttumaan jotta siellä olisi samanlaista kuin Tukholman Husbyyssä?

Ulkomaalaisten määrä. Suurin osa siellä on kyllä suomalaisia ja työssäkäyviä ihmisiä. Esim Tiistilässä Matinkylässä asuu paljon enemmän ulkomaalaisia (tummaihoisia). Voisit kysyä siis, mitä Ison Omeanan sit erottaa Husbystä, jos haluat kysyä jotakin?

Käykää joskus Kartsissa, niin huomaatte, että se on lähinnä puolikuollut vanha pikkulähiö, kun ghetto. Denoja ei näy, jos joku ottaa mukia niin se on Karkelon terassilla, eli ei paljon hetkauta. Torilla istuskelee vanhuksia ja siinä vieressä on asukaspuisto. Rauhallista, ja about ainoa ostari Espoossa, jossa ei tarvitse pelätä pimeälläkään.
Itse olen asunut elämästäni hiukan yli 30v 02620-alueells, enkä ihan heti pois vaihtaisi. Rakensimme talon pari vuotta sitten Laaksolahteen (02620-postinumeroalueelle, mutta Espoon virallisten karttojen mukaan tämä on Laaksolahtea) ja ainoana huonona puolena koen tonttien pienuuden.

Käykää joskus Kartsissa, niin huomaatte, että se on lähinnä puolikuollut vanha pikkulähiö, kun ghetto. Denoja ei näy, jos joku ottaa mukia niin se on Karkelon terassilla, eli ei paljon hetkauta. Torilla istuskelee vanhuksia ja siinä vieressä on asukaspuisto. Rauhallista, ja about ainoa ostari Espoossa, jossa ei tarvitse pelätä pimeälläkään.
Itse olen asunut elämästäni hiukan yli 30v 02620-alueells, enkä ihan heti pois vaihtaisi. Rakensimme talon pari vuotta sitten Laaksolahteen (02620-postinumeroalueelle, mutta Espoon virallisten karttojen mukaan tämä on Laaksolahtea) ja ainoana huonona puolena koen tonttien pienuuden.

Mä en kyllä itse ole pelännyt koskaan pimeällä missään Espoossa.
En ole itse käynyt pitkään aikaan Karakalliossa, joten en tiedä alueesta nykyään.
Kaikki vaan sitä haukkuu.

Olen asunut Matinkylän rantsualueilla : Nuottaniemi, Iirislahti (Haukilahti) - hyvät yhteydet, ihana ranta, luonto, urheilukenttiä, veneilyä, melontaa., Iso Omena lähellä. Omppu on tuleva Kamppi -Wow ! Autolla pääsee nopeasti kehä kakkosta pitkin Karamalmille.

Yhteistyössä