Mie ruukaan ostaa niitä pekonipaloja ja niitä laittaa sitten sisälle aurajuston kera. Pyöräytän folioon että pysyvät kasassa ja sitten "pienellä lämmöllä" grillaan.eikö se pekoni ruukata kietoa siihen ympärille
En miekään nyt laita sitä aurajuustoa niin että net pekonit kylpee siinä sulanneessa juustossaSienet:x Pekoni:x Aurajuusto...no,jos nyt jossain pitsan päällä on ihan pikkuriikkisen niin menee muuten ei.
Mä olen kyll vähän nirso:ashamed: ei mee sienet pekonit oliivit aurajuustot hillosipulit ym.En miekään nyt laita sitä aurajuustoa niin että net pekonit kylpee siinä sulanneessa juustossa
enpä ole koskaan sieniä pahemmin maistanut :ashamed:Sienet johon pannaan aurahuustoa ja pekonia sisään on yllättävän hyvää grillattuna.
oli niin nätti ja lämmin ilma että piti olla ulkonaPööh...johan on,ei vieläkään ketään.
mulla on ihan kokonainen tsihJa puolikas TSIH! eiliseltä jäi kun ei maistunutkaan,nyt hörpin pois ettei mee huonoks
mullaki on yks, pitänekkö tsihauttaamulla on ihan kokonainen tsih
kysytkin vielä, tiettymullaki on yks, pitänekkö tsihauttaa
mä katsoin lätkää hetken mutta sitten kun oli 2-0 poistuin ja katsoin sitten 10 min lopusta+ jatkoajan +rankkaritTerve! Alkaa elämä vähän voittamaan. Purkasin tossa aikani kuluks pihakeinun kotiin palattuani, ja vähän kärkyn josko huomenna sais opettajan siunauksen ja saisin raahata sen hallille. Aikalailla on maalit hilseilly ja päässy ruostumaan niin haluaisin sen vähän nätimmäks. Jos saan viedä sen sinne niin voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat teille
Mutta nyt poistun nukkumaan, ja huomenna kouluun sitten. Hyvää yötä kaikille :kiss:
ps, katoin fin-usaa kolmannesta erästä loppuun asti ja voi jeesus kun nousi verenpaineet!!
missäs se yksi ässäIltaa ! Seatti taas kiitänyt, saunottu, siivottu ja syöty. Neljän ässän päivä
Kuis muille?
Kyllä se ässävajaus vielä tässä illan myötä täytäntöön laitetaanmissäs se yksi ässä
seatti, sauna, siivous, syöminen
joku puuttuu
mä olen nauttinut auringosta ja lämmöstä
aamusella lähdin pyöräileen (20km yhteensä) ja istuskelin siellä ja täällä ja nautin yhden tsihin terassilla
3.5h olin reissulla
sit myöhemmin putsailin omaa ja lasten pyöriä
mä olen avannut jo pari kertaa terassikaudenKyllä se ässävajaus vielä tässä illan myötä täytäntöön laitetaan
Herranjestas, mikä matka. Puutuiko paikat?
Pitäisi muuten varmaan itsekin avata terassikausi
mutta ajattele miten kiva tunne se sitten on kun saa taas saunoamä en saa vielä saunoa,
ei kerry ässiä
Kun näen ässiä, mieleni tekee....savulohta!mä en saa vielä saunoa,
ei kerry ässiä
no niimpä, varmaan tulee alkuun saunottua tiuhaanmutta ajattele miten kiva tunne se sitten on kun saa taas saunoa