The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Aurajuusto on HYVÄÄ ja sitä pitää olla PALJON, ainakin mun annoksessa :D nyt rupes tekee mieli...pitaleipää jossa jauhelihaa/kebabliha, jalapeno, tomaattia, sipulia ja törkeen paljon aurajuustoa :p voe hitto saa ny mistään sit

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Argh! miten voi naapuri tulla aina tupakille sillon kun avaan oven,kuunteleekohan se jossain et nyt kävi ovi ja ryntää partsille mun kiusaks:kieh: Ei mua muuten häiritte mutta aina kun saan oven auki niin menee muutama minuutti ja sieltä tupruu savu.

kahvikirahvi
Terve! Alkaa elämä vähän voittamaan. Purkasin tossa aikani kuluks pihakeinun kotiin palattuani, ja vähän kärkyn josko huomenna sais opettajan siunauksen ja saisin raahata sen hallille. Aikalailla on maalit hilseilly ja päässy ruostumaan niin haluaisin sen vähän nätimmäks. Jos saan viedä sen sinne niin voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat teille :)

Mutta nyt poistun nukkumaan, ja huomenna kouluun sitten. Hyvää yötä kaikille :kiss:

ps, katoin fin-usaa kolmannesta erästä loppuun asti ja voi jeesus kun nousi verenpaineet!!

Terve! Alkaa elämä vähän voittamaan. Purkasin tossa aikani kuluks pihakeinun kotiin palattuani, ja vähän kärkyn josko huomenna sais opettajan siunauksen ja saisin raahata sen hallille. Aikalailla on maalit hilseilly ja päässy ruostumaan niin haluaisin sen vähän nätimmäks. Jos saan viedä sen sinne niin voin laittaa ennen ja jälkeen kuvat teille :)

Mutta nyt poistun nukkumaan, ja huomenna kouluun sitten. Hyvää yötä kaikille :kiss:

ps, katoin fin-usaa kolmannesta erästä loppuun asti ja voi jeesus kun nousi verenpaineet!!
mä katsoin lätkää hetken mutta sitten kun oli 2-0 poistuin ja katsoin sitten 10 min lopusta+ jatkoajan +rankkarit

niin ja toivotaan että saisit viedä keinun kunnostukseen :)

Viimeksi muokattu:
Iltaa ! Seatti taas kiitänyt, saunottu, siivottu ja syöty. Neljän ässän päivä :)
Kuis muille?
missäs se yksi ässä :whistle:
seatti, sauna, siivous, syöminen
joku puuttuu :D

mä olen nauttinut auringosta ja lämmöstä :)

aamusella lähdin pyöräileen (20km yhteensä) ja istuskelin siellä ja täällä ja nautin yhden tsihin terassilla :)
3.5h olin reissulla
sit myöhemmin putsailin omaa ja lasten pyöriä

missäs se yksi ässä :whistle:
seatti, sauna, siivous, syöminen
joku puuttuu :D

mä olen nauttinut auringosta ja lämmöstä :)

aamusella lähdin pyöräileen (20km yhteensä) ja istuskelin siellä ja täällä ja nautin yhden tsihin terassilla :)
3.5h olin reissulla
sit myöhemmin putsailin omaa ja lasten pyöriä
Kyllä se ässävajaus vielä tässä illan myötä täytäntöön laitetaan ;)

Herranjestas, mikä matka. Puutuiko paikat?
Pitäisi muuten varmaan itsekin avata terassikausi :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Kyllä se ässävajaus vielä tässä illan myötä täytäntöön laitetaan ;)

Herranjestas, mikä matka. Puutuiko paikat?
Pitäisi muuten varmaan itsekin avata terassikausi :)
mä olen avannut jo pari kertaa terassikauden :D

ei paikat nyt enää puutunut, tällä viikolla käynyt 4 kertaa pyöräilemässä :)
tai ei ne oikein ole puutunut ollenkaan, ekan pyörälenkin jälkeen oli peppu vähän kipeä seuraavana päivänä :D
stepperikin vissiin auttanut jalkoihin

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä