The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28490975:
mä taisin nukkua 6 tuntia :D hemmetin euroviisut!
tuollaisia yöunia mäkin yleensä nukun, 6-7h :)
kun ei vaan osaa mennä ajoissa nukkuun mutta toisaalta olen tosi pitkään jo herännyt ennen puhelimen herätystä joten kaippa mulla on sitten sopiva unimäärä :)

IhanaValo
Huomenta...
Pitikin valvoa yöllä, hiton viisut..ihan turhaa sekin.

No, mie sanoin illalla miehelle että mee sie vaan jo nukkuu jos väsyttää, mie katon ne viisut ja aamulla jos saisin nukkua sit pidempään (mies kun nukkui eilen aamulla/päivällä yli kymmeneen..) Ja miten käy aamulla, lapsi tulee minua (tietysti) herättelemään, sanon että pyydä isääs nousemaan niin mies herää sen verran että valittaa miten ei saanu nukahdettua kun vasta puol 4 aamuyöllä...eli, hällä on (taas kerran, ylläri ylläri) ollu huonompi yö ja miun piti nousta. Tosin, kun lapsi kerran herätti miut niin en mie enää oikeen untakaan saa, kun kellokin on näin paljon...toisin kuin mies..:kieh:

Mie en ymmärrä, se on, sanotaan 8 kertaa kymmenestä niin että jos ois "miun vuoro" nukkua pidempään niin mies jostain syystä joutuu valvomaan yöllä/nukkuu niin huonosti että hänen on saatava aamulla nukkua.

"FreezeCat"
..täällä mitään nukuta :D :wave:...

Yöunet jäi kyllä ihan hitoksiin, vain muutama hassu tunti (oikeesti himpun verran yli neljä tuntia) mutta kahvi auttaa tikittämään :D!

Olihan melkoisen makeat salamointiesitykset yöllä! Siis wauuu - koko taivaankansi läyhkäs salamoista, muutaman kerran sai nähdä todella terävät salamat..ihan hintsusti vain sateli ja jyrähdys jäi jonnekin todella kauas. Mutta mikäs siinä valoshowssa oli Euroviisuja kytistellä...:)

Mieskin kotiutui virkistysreissultaan siinä aamuyön tunteina...ihmeen pirteenä tuossa pyörii ipanoiden kanssa eli ei pahemmin ainakaan tukkaa kitistä :D

Nyt sitten suoriudumme koko revohkalla ulos raikkaaseen ilmaan happeilemaan, niin on kauniin vihreää!

"FreezeCat"
..ja mitä tulee nuihin Amorin asioihin (pistän lusikkani tähänkin mukaan :D), niin...

Se tulee kun on tullakseen. Ja - omaan ei niin suureen kokemukseen nojautuen - se tulee yleensä juuri silloin kun ei todellakaan tarttis tai ei just sillä hetkellä itse ole moista asiaa edes ajatellut tjtn. Eli silloin kun on varaukseton.

Ja mitä se Arieskin on mennyt jupisemaan...että mukamas on jo vanha näissä kuvioissa :O...ja höpönlöpö sentään! Mies isolla etukirjaimella parhaassa iässään! Nähnyt maailmaa ja kokenut paljon eikä mikään pojanloppi, jota vielä pitäisi ihan kaikessa kasvattaa ja opettaa... Ei kait se rakkaus ikää katso ikinä, saattaa ravistella hyvinkin niitä omia harhaisia ja liiaksi normeihin piintyneitä ajatuksia ihan uudella ja raikkaalla tavalla :heart:..

Silmät auki, korvat auki ja sydänkin auki vain rohkeina elämään! Piintynyt vanhapiikakin voi kokea elämänsä yllätyksen ;)!

ehkä sydämen ainakin hetkeksi jos käykin huonosti : /
mikään paras sanoja en ole mutta se riski on otettava joskus,ite olen ottanut ja joskus on kannattanut ja joskus ei mutta eihän sitä muuten tiedä jos ei uskalla. tosin nyt kun tässä ite ittekseen ollut ja saanut tosiaan "turpaansa" jonkun kerran niin sitä on tullut jotenkin varovaiseksi ja sitten jos tapaakin jonkun ehkä joskus niin voi olla että se sydämen kypärä ei päästäkkään läpi vaikka juuri silloin olisi syytä:)

Viimeksi muokattu:
Siis onkohan täällä jossain ampiaisen pesä kun TAAS on ikkunassa amppari.Nyt eri ikkunassa ja uskalsin sen ottaa lasiin tärisevin käsin ja päästää pihalle mut en mä uskalla enää avata ovee tai ikkunaa kun koko ajan niitä tulee sisään. Nyt niitä on ollut jo vissiin neljä kappaletta ja viime kesänä ei tainnut olla ku yks tai kaks mutta en tosiaan muista että ois näin ollut.Ikkunaan saa verkon mutta ei tohon oveen oikeen saa.Ja joku reika tos ikkunassa on kun se eilinen amppari joka siel koko päivän oli niin oli aamulla päässy ulos kun nökätti ikkunalaudalla eikä ikkunan sisäs ollut mitään. Kamalia otuksia:x

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Siis onkohan täällä jossain ampiaisen pesä kun TAAS on ikkunassa amppari.Nyt eri ikkunassa ja uskalsin sen ottaa lasiin tärisevin käsin ja päästää pihalle mut en mä uskalla enää avata ovee tai ikkunaa kun koko ajan niitä tulee sisään. Nyt niitä on ollut jo vissiin neljä kappaletta ja viime kesänä ei tainnut olla ku yks tai kaks mutta en tosiaan muista että ois näin ollut.Ikkunaan saa verkon mutta ei tohon oveen oikeen saa.Ja joku reika tos ikkunassa on kun se eilinen amppari joka siel koko päivän oli niin oli aamulla päässy ulos kun nökätti ikkunalaudalla eikä ikkunan sisäs ollut mitään. Kamalia otuksia:x
Osta sellanen oveen sellanen lirputinlärpytin-juttu. Mikä se oli, hyönteisverho.

tuleeko ne sieltä kolosta mistä ikkuna avataan sillä avaimella?
tuunaa verkko-ovi, mitä näkee leffoissa aina
ei tossa ikkunassa ole sellaisii avaimella avttavii reikiä kun on keittiön tuuletusikkuna mutta mä veikkaan et siellä ylänurkassa on reikä tai joku koska illalla se nökötti siinä kulmassa ja aamulla sitä ei enäää siellä ollut. jos tohon oveen tosiaan tekis oven kokosen verkon,sellasen minkä saa irti ja kiinni.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä