mä taisin nukkua 6 tuntia hemmetin euroviisut!mä heräsin 7.15 joten nukuin jopa noin 8 tuntia
mä taisin nukkua 6 tuntia hemmetin euroviisut!mä heräsin 7.15 joten nukuin jopa noin 8 tuntia
ehkä sydämen ainakin hetkeksi jos käykin huonosti : /No tee nyt ihmeessä,mitä sä menetät siinä jos katsot miten käy. jos vaikka yllätyt
mun kohalle osuu vaan pommeja. osuis joku sellanen pommi joka räjähtäis kunnolla.
ei 35 vielä vanha oleNo siehän olet vielä nuori nainen, toista se on kolmevitosella miehellä jolla asuu kaksi lasta kotona..
Ei ole sen halutuimmat listan puolella edes.
tuollaisia yöunia mäkin yleensä nukun, 6-7hAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28490975:mä taisin nukkua 6 tuntia hemmetin euroviisut!
ota olut, sillä se lähtee millä on tullutkinHyi. Kauhee tuskan hiki. Yööööök. En uskalla keittää kahvia.
Ne perhanat loppu eilen, ja kauppakin on kiinni.ota olut, sillä se lähtee millä on tullutkin
no olitpa osannut varata just sopivan määrän kun kaikki meni ja mitä ilmeisemmin olo ei jäänyt vajaaksiNe perhanat loppu eilen, ja kauppakin on kiinni.
mikään paras sanoja en ole mutta se riski on otettava joskus,ite olen ottanut ja joskus on kannattanut ja joskus ei mutta eihän sitä muuten tiedä jos ei uskalla. tosin nyt kun tässä ite ittekseen ollut ja saanut tosiaan "turpaansa" jonkun kerran niin sitä on tullut jotenkin varovaiseksi ja sitten jos tapaakin jonkun ehkä joskus niin voi olla että se sydämen kypärä ei päästäkkään läpi vaikka juuri silloin olisi syytäehkä sydämen ainakin hetkeksi jos käykin huonosti : /
En mää mihinkään huoltikselle jaksa lähtee. Ja pitäis mennä vielä porukoilla käymään ja pp tulee vielä tänään kotia niin ei viittiskään. Mut enköhän mää pärjää.no olitpa osannut varata just sopivan määrän kun kaikki meni ja mitä ilmeisemmin olo ei jäänyt vajaaksi
huoltikselta saa...
Käyt ärrällä?Ne perhanat loppu eilen, ja kauppakin on kiinni.
Osta sellanen oveen sellanen lirputinlärpytin-juttu. Mikä se oli, hyönteisverho.Siis onkohan täällä jossain ampiaisen pesä kun TAAS on ikkunassa amppari.Nyt eri ikkunassa ja uskalsin sen ottaa lasiin tärisevin käsin ja päästää pihalle mut en mä uskalla enää avata ovee tai ikkunaa kun koko ajan niitä tulee sisään. Nyt niitä on ollut jo vissiin neljä kappaletta ja viime kesänä ei tainnut olla ku yks tai kaks mutta en tosiaan muista että ois näin ollut.Ikkunaan saa verkon mutta ei tohon oveen oikeen saa.Ja joku reika tos ikkunassa on kun se eilinen amppari joka siel koko päivän oli niin oli aamulla päässy ulos kun nökätti ikkunalaudalla eikä ikkunan sisäs ollut mitään. Kamalia otuksia:x
ei tossa ikkunassa ole sellaisii avaimella avttavii reikiä kun on keittiön tuuletusikkuna mutta mä veikkaan et siellä ylänurkassa on reikä tai joku koska illalla se nökötti siinä kulmassa ja aamulla sitä ei enäää siellä ollut. jos tohon oveen tosiaan tekis oven kokosen verkon,sellasen minkä saa irti ja kiinni.tuleeko ne sieltä kolosta mistä ikkuna avataan sillä avaimella?
tuunaa verkko-ovi, mitä näkee leffoissa aina
Auttaako sellänen lirputinlärpytin mitään? kai ne niistä väleistä pääsee...mä epäilen sellasta vähän. ja ne kärpäsjutu,ne missä sitä liimaa tai jotain on ni ne taas haisee ja houkuttelee sit kaikki otukset.Osta sellanen oveen sellanen lirputinlärpytin-juttu. Mikä se oli, hyönteisverho.
kyllä se lirputinlärpytin aika hyvin pidättelee niitä eikä edes oikein kallisAuttaako sellänenlirputinlärpytin mitään? kai ne niistä väleistä pääsee...mä epäilen sellasta vähän. ja ne kärpäsjutu,ne missä sitä liimaa tai jotain on ni ne taas haisee ja houkuttelee sit kaikki otukset.