Jääkiekon MM 2013-ketju :)

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28488016]Kannustan mäkin Leijonia. Mä en ole heti sanomassa, että peli on sekasin, jos on tappiolla.[/QUOTE]

Hö olihan se. Eka erä oli huono. Pesonen sanoi niin haastattelussa:) Mä kuule veikkaan että sä itse luulet tietäväsi enemmän kun muut, siinäpähän luulet ;) tsemppiä!
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28488034:
se, mitkä luvut on tulostaululla, ei kerro mitään siitä onko peli sekaisin vai kunnossa :headwall:
EI kerrokkaan. Ja joskus se joukkue joka on pelillisesti paljon huonompi, voittaa. Semmosta lätkä on, paljon on tuurista kiinni. Vähän niinku elämässä.
 
SuomiRuotti
Niin, mutta jos Suomi hallitsee, niin onko se aina siitä kiinni, että Suomi on hyvä. Tai jos Suomi on alakynnessä, niin huono. Siellä on kaksi joukkuetta ja molemmat varmaan osaa pelata.
 
Niin, mutta jos Suomi hallitsee, niin onko se aina siitä kiinni, että Suomi on hyvä. Tai jos Suomi on alakynnessä, niin huono. Siellä on kaksi joukkuetta ja molemmat varmaan osaa pelata.
totta tämäkin, mut ekassa erässä suomen syötöt meni ruotsalaisille tuskallisen usein, ihan ilman et ruotsalaiset olis niitä syöttöjä katkaisseet.Silloin on vaan kyse siitä et peli on sekaisin.

muoks, ja näkeehän sen nyt, tokassa erässä on saatu vähän peliä kulkemaan, kun homma toimii paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Toisen erän alku näytti jo hyvältä, mut miks ihmeessä Leijonat a)laukoo lähes aina ohi maalin ja b) jos ei mene ohi niin maalivahdin mahaa kohti..ei ne kiekot sen tyypin läpi mene. :headwall:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28488424:
Näin se vaan on. Ihan ansaittu voitto.

Mitkäs ovat kannatusasetelmat huomisessa finaalissa? Jos vastassa on USA niin silloin liputan kyllä Ruotsille. Jos taas vastassa on Sveitsi niin silloin kannatan sitä.
Ei kai kukaan itseään arvosta suomalainen voi koskaan kannattaa Ruotsia :D

Toivotaan todella, että Sveitsi voittaa! Ne ansaitsee kultaa.

Suomi tulee valitettavasti jäämään taas neljänneksi, niillä ei riitä nälkä enää pronssipelissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28488424:
Näin se vaan on. Ihan ansaittu voitto.

Mitkäs ovat kannatusasetelmat huomisessa finaalissa? Jos vastassa on USA niin silloin liputan kyllä Ruotsille. Jos taas vastassa on Sveitsi niin silloin kannatan sitä.
Sveitsin toivon finaaliin, (meille on sama kumpi tulee vastaan, hävitään kuitenkin :whistle: )
tosin jos USA on finaalissa, se tarkoittaa sitä et evvk kumpi voittaa, ja voin mennä nukkumaan, jos Sveitsi on finaalissa on kai pakko valvoa, vaikka herätyskello soi 3:20 ma aamuna :xmas:
 
IhanaValo
Mie kannatan Sveitsiä kans, tosin jos ne menee loppuotteluun niin Suomi häviää USAlle kans, eli neloseksi jää.
Jotenkin niin katkera oon Ruotsille että toivon niiden häviävän tulipa sieltä kuka vaan vastaan seuraavaks. Ei nousis kusi liikaa päähän ja tajuis nekin Sedinit ettei nekään voita aina.
 

Yhteistyössä