The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
toisista huomaa, toisista ei :)
mä ostan aina juhla mokkaa kun ei sitä niin kauheasti mene
tuolla isolla puolella on jotain muitakin merkkejä kehuttu
Mää tykkään juhla mokan tummasta paahdosta. Mulla on aina joko sitä tai pirkan costa ricaa.
Hirvein kahvi mitä oon maistanut, oli first price-merkkistä. Kaveri osti sitä nuukuuksissaan kun maksoi vaan euron paketti, ja hyi stna :x Sitä ei juonu kulausta enempää, kukaan.

kahvikirahvi
Tarttis alkaa pukemaan päälle ja valmistatutumaan lähtöön... Bussi lähtee tasalta. Koska olen hyvä ja lähimmäisrakas ihminen niin käyn siivoamassa yhden eläkeläisrouvan luona välillä.

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Mie taijan alkaa strippaamaan ja painua viileeseen suihkuun..en tiä hormoonitko on sekaisin vai miks on hirvee kuuma koko ajan..miehellä ei oo mitään ongelmaa.

Täällä kans, mutta en mun sisäinen naiseni ei oo vielä tullu niin rohkeasti esiin :D Parina kesänä oon käyttäny kyllä legginssejä ja tunikoita. Muuten ikkupikkuset farkkushortsit.
eikä mun :D
olen mäkin jotain hameita käyttänyt pohjepituisten tai vähän polven alapuolelle olevien legginssien kanssa mutta joskus vois "rohkaistua" ja jättää nuo legginssit pois
askel kerrallaan :D
en vaan ole ollut oikein koskaan hameihminen

Tarttis alkaa pukemaan päälle ja valmistatutumaan lähtöön... Bussi lähtee tasalta. Koska olen hyvä ja lähimmäisrakas ihminen niin käyn siivoamassa yhden eläkeläisrouvan luona välillä.
mä kävin kanssa teini-iässä :)

kahvikirahvi
mullakin on siivoushistoria, kävin opiskeluaikoina siivoamassa sellasen komennusmiesten kämpän yhden vuoden ajan, kerta viikkoon
Siivous on ihan aliarvostettua. Oon nähny paikan jos toisenkin josta oon ajatellu että huhheijakkaa missä kunnossa ne olis ellei siivooja kävis. Ja ihmiset ei vaan arvosta. Eniten suututtaa kun ihmiset ei koe tarvetta huolehtia työympäristön siisteydestä kun "ei tarvii sillä täällä käy siivooja." :kieh:

Siivous on ihan aliarvostettua. Oon nähny paikan jos toisenkin josta oon ajatellu että huhheijakkaa missä kunnossa ne olis ellei siivooja kävis. Ja ihmiset ei vaan arvosta. Eniten suututtaa kun ihmiset ei koe tarvetta huolehtia työympäristön siisteydestä kun "ei tarvii sillä täällä käy siivooja." :kieh:
sanoppa muuta, siisteyshän on tärkeää sekä viihtyvyydelle että työturvallisuudelle

kahvikirahvi
sanoppa muuta, siisteyshän on tärkeää sekä viihtyvyydelle että työturvallisuudelle
Niinpä. Koulussakin ärsyttää kun ne keskenkasvuset teinit ei osaa korjata omia jälkiään. Esim. tekee pohjatöitä autoon, hiomapaperit ja rasvanpoistoaineessa uitetut rätit, suojapaperit ja teippiroskat lattialla, puhumattakaan siitä että työvälineitä ei voi viedä takasisin hyllyyn/pöydälle/kaappiin jonne ne kuuluu. Ja varsinkin se kun ei voida maaliruiskuja putsata kunnolla käytön jälkeen, sitten kun oma maalaus menee pilalle kun ruiskusta ei tuu maali ulos tasasesti niin johan sapettaa. Tosin eipä ne opettajatkaan parempia oo noissa siisteysasioissa..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä